Air fryereita saa nyt 15 eurolla đ
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Princessin uunnimallin jos saa 15 eurolla niin kÀyn heti hakemassa toisen, on ollut liki pÀivittÀisessÀ kÀytössÀ vuosikaudet.
Osta, osta, osta!
Ap ei osaa edes nÀlviÀ vaikka se taitaa olla sen ainoa harrastus!
Vierailija kirjoitti:
Princessin uunnimallin jos saa 15 eurolla niin kÀyn heti hakemassa toisen, on ollut liki pÀivittÀisessÀ kÀytössÀ vuosikaudet.
Mullakin Princes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta Airiteltu ja edelleen joka pÀivÀ. Korvannut normaali uunin melkein kokonaan.
MeillÀ on uudessa normaalissa uunissa sisÀÀnrakennettu Airfryer-moodi. Ihan sattumalta huomasin, kun uusi uuni tuli. Ei tarvitse valtavaa erillistÀ laitetta keittiöön pölyÀ kerÀÀmÀÀn.
Ehei. Uuni on uuni. Erillinen Airfryer pitÀÀ olla.
Pieni nojatuoli keittiöön ja Airfryer siihen.
Air fryer moodia on vuosikausia kutsuttu kiertoilmauuniksi. On vain kÀtevÀmpi pienemmÀt mÀÀrÀt hurauttaa Air fryerissÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta Airiteltu ja edelleen joka pÀivÀ. Korvannut normaali uunin melkein kokonaan.
Varman tosi herkullinen ja terveellinen ruokavalio sulla đ
Olen eri, mutta kypsennÀn kasvikset airfryerissa pÀivittÀin. Eli tarvitse uunia lÀmmittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta, osta, osta!
Joskus tuo ensimmÀinen antautuu, en aio luopua. MeillÀ ei ole kiertoilmauunia, joten uunin lÀmmitÀn enÀÀ lasagnelle, kaalilaatikolle ja lapapaisteille, jotka eivÀ luunsa vuoksi mahdu airfryeriin eivÀtkÀ haudutuspataan.
Airfryer mullisti oman ruuanlaittoni. KÀytÀn kyllÀ perinteisiÀkin laitteita edelleen.
Minulle on tÀrkeÀÀ ettÀ Airfryer on riittÀvÀn pienikokoinen ja kÀtevÀ puhdistaa, jotta sitÀ tulee kÀytettyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Makkaraperunoita ja siipiÀ joka pÀivÀ.. ei tuolla muuta tehdÀ. T: reijo 187kg
NiinpÀ. Tuolla tehdÀÀn vaan ÀÀrilihottavaa skeidaa, suonet tukkoon ! T: Pertti 208kg
Vierailija kirjoitti:
Huippu kone joka pÀivÀ tulee kÀyettyÀ.
Mulla AromipesÀ lÀhes joka pÀivÀ kÀytössÀ. Huippuvehje.
Vierailija kirjoitti:
Airfryer mullisti oman ruuanlaittoni. KÀytÀn kyllÀ perinteisiÀkin laitteita edelleen.
Minulle on tÀrkeÀÀ ettÀ Airfryer on riittÀvÀn pienikokoinen ja kÀtevÀ puhdistaa, jotta sitÀ tulee kÀytettyÀ.
Tuleeko hyvÀt kastikkeet tai Kuhafileet ?
Ruskistaako hyvin Naudanpihvit ?
Varmaan ihan kÀytÀnnöllinen laite sellaisessa taloudessa, jossa tehdÀÀn tuokaa usein 1-2 henkilölle kerrallaan, tai hyvin pieniruokaisille, esim. pikkulapsille.
Siksi en ole vielÀ toistaiseksi edes suunnitellut sellaisen hankkimista. EhkÀ sitten kun jÀÀdÀÀn puolisoni kanssa kahdestaan ja muutetaan asuntoon, jossa ei ole leivinuunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkaraperunoita ja siipiÀ joka pÀivÀ.. ei tuolla muuta tehdÀ. T: reijo 187kg
NiinpÀ. Tuolla tehdÀÀn vaan ÀÀrilihottavaa skeidaa, suonet tukkoon ! T: Pertti 208kg
Oma valinta mitÀ teet. Itse teen usein uunikasviksia, joiden tekemisessÀ airfryer on kÀtevÀmpi kuin suurempi tavallinen uuni.
On helppoja puhdistaa