Mitä olisit tehnyt jos miehesi olisi tehnyt näin: Annoin miehelle täyden roskapussin ja sanoin voitko ottaa tämän. Mies kertoi voivansa
ottaa, otti pussin ja laski sen keskelle keittiön pöytää. Kun kysyin miksi hän teki noin, niin vastasi että hän on vienyt ulos jo kaiken mitä tarvitsee. En kyllä keksinyt mitä hän tarkoitti tuolla. Siihen sitten meinasi jättää pussin haisemaan. Mitä olisitte tehneet? Ja kyseessä oli aamu, miehellä päivävaatteet päällä, minulla vain yöpaita ja siksikin ajattelin että olisi vienyt pussin kun kerran jo pukeissa oli ja muutenkin ravaa jatkuvasti ulkona.
Kommentit (64)
Sano: otatko kopin tästä roskapussista!
on hyvä ottaa dynaamisesti koppi
Vierailija kirjoitti:
Jos multa kysyttäis että "otatko tän roskapussin" niin ihmettelisin hölmönä hetken että miks ihmeessä mun se pitää ottaa.
Kuten itsekin sanoit olet hölmö. Ei siis mitään lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Miehille pitää puhua yksinkertaisella kielellä, eivät he muuten tajua.
Esimerkkinä: Vie nämä roskat roskikseen. Pese nämä kattilat. Imuroi olohuone.
Ei toimi: Siivoatko keittiön? Siivoatko olohuoneen?
Joillekin erityislapsille sanotaan YKSI käsky tai komentoi kerrallaan.
Sama koskee miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole kykyä lukea ajatuksia. Naiset usein olettavat että näin olisi ja epäonnistuvat kommunikaatiossa sen vuoksi.
On jokaisen omalle vastuulla kertoa se mitä toivoo/haluaa tapahtuvan. Tottakin olisi syytä puhua. Jos näin ei käy, niin pitää kiittää itseään puutteellisesta ilmaisusta. Oli asia miten ilmeinen tahansa.
Ihan oikeasti naiset, jättäkää ne siat! Miehet vie teiltä kaiken, yöunet, oman rauhan, rahat, vapauden. Ruumiillisen koskemattomuuden, mielenterveyden ja ilon ja onnen tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti naiset, jättäkää ne siat! Miehet vie teiltä kaiken, yöunet, oman rauhan, rahat, vapauden. Ruumiillisen koskemattomuuden, mielenterveyden ja ilon ja onnen tunteet.
Annatte miehille vain roskapussin.
Taisit unohtaa mainita niistä 20 muusta asiasta, jotka miehesi on tuota roskapussia ennen hoitanut. Pyöritellyt talvirenkaat, vienyt aiemmat roskapussit, mahdollisesti kaikki perheen pyörät ja muut kesäharrastusvempeleet vienyt talliin paikoilleen, kerännyt jättämäsi kamppeet pihasta, hoitanut puutyöt.. Mikäli ei, ehkä on odottanut sinun hoitavan näistä edes osan ja kiukuttelee, koska on yhtä tympääntynyt tuohon teidän touhuun. Vie itse roskapussi jos se kohdallasi tulee täyteen.
Olisin mitään sanomatta kattonu päälle sen näköisenä, että toimis ny. Ni kyllä hän olis sitte hoksannu viedä sen pussin eteiseen odottamaan, että jompikumpi lähtee jonnekin ja nakkaa mennessään roskikseen 😃
aamusta asti olet miettinyt ja hieman ennen palstan sulkeutumista päätät avautua täällä...
Miehenä en katselisi noin typerää naista kovin pitkään
Roskapussi ovelle odottamaan ja seuraava joka menee ulos, vie sen. Näin vältymme käskemiseltä tai odotuksilta ymmärrettiinkö toive.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää isänpäivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin erityislapsille sanotaan YKSI käsky tai komentoi kerrallaan.
Sama koskee miehiä.
Hyvää isänpäivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mun ex-mies oli juuri tuollainen epäselvä ihminen. Olisi ihan hyvin saattanut sanoa juuri noin, että otatko roskapussin. Olisin ottanut sen vaikka siinä luulossa, että mies aikoo hakea nopeasti takin, mutta hän olettaisikin mun vievän ne roskat.
Olisitko myös laittanut haisevan, kostean roskapussin keittiönpöydälle kuten ap;n mies?
Mitä te sinne roskapussiin laitatte, jos se haisee ja on kostea? Ja eikai se nyt ulkopuolelta kostea ole?
Vain nainen voi uhriutua siitä että vie roskat
Käskyttäminen ei toimi. Puhukaa toisillenne kauniisti ja kohteliaasti esim.
Veisitkö kultaseni roskat.
Imuroisitko rakas keittiön.
Toimii
Vierailija kirjoitti:
Käskyttäminen ei toimi. Puhukaa toisillenne kauniisti ja kohteliaasti esim.
Veisitkö kultaseni roskat.
Imuroisitko rakas keittiön.
Toimii
Onko nainen aina halvaantunut? Miksi hän ei voi viedä roskia vaan käskyttää miestä?
Vierailija kirjoitti:
Itselle jäänyt kammo noita roskapussia kohtaan kun ex-vaimo tunki niitä aina syliini ulos roskikseen vietäväksi kun olin aamulla lähdössä kauluspaita päällä töihin toimistolle. Sai pelätä, että onko perillä sitten paskaisissa vaatteissa asiakkaan luona. Itse oli tietysti lasten kanssa työtävieroksuvana kotona, mutta oli saanut päähänsä jostain, että miehen tehtävä oli viedä ne roskapussit vaikka hänellä olisi ollut koko päivä aikaa viedä ne.
Joten AP, häpeä!
Sinä saat hävetä. Se, joka lähtee ulos, vie myös roskapussin. Olet jotenkin vajaa, kun et tajua ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun piti komentaa miestäsi? Olisit itsekin voinut pukeutua ja viedä roskapussin.
En ole AP , mutta komentaa piti varmaan siksi, että mies ei itse tajua tai ole tajuavinaan. Ellei koskaan komenna , joutuu tekemään kaiken itse, kun näitä teini- ikään jämähtäneitä miehiä on niin paljon. Ja kun nyt joku alkaa , että miksi valitsit jne, niin se teini-ikään paluu tapahtuu usein lasten syntymän jälkeen.
Otatko koppia tästä?
Hyi yök! Ei kai kukaan puhu noin typerästi kotonaan?
Töissäkin tuo kopin ottaminen saa aikaan oksennusrefleksin.
Otatko koppia ihminen on vaan aika nolo tyyppi.