Mitä olisit tehnyt jos miehesi olisi tehnyt näin: Annoin miehelle täyden roskapussin ja sanoin voitko ottaa tämän. Mies kertoi voivansa
ottaa, otti pussin ja laski sen keskelle keittiön pöytää. Kun kysyin miksi hän teki noin, niin vastasi että hän on vienyt ulos jo kaiken mitä tarvitsee. En kyllä keksinyt mitä hän tarkoitti tuolla. Siihen sitten meinasi jättää pussin haisemaan. Mitä olisitte tehneet? Ja kyseessä oli aamu, miehellä päivävaatteet päällä, minulla vain yöpaita ja siksikin ajattelin että olisi vienyt pussin kun kerran jo pukeissa oli ja muutenkin ravaa jatkuvasti ulkona.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle jäänyt kammo noita roskapussia kohtaan kun ex-vaimo tunki niitä aina syliini ulos roskikseen vietäväksi kun olin aamulla lähdössä kauluspaita päällä töihin toimistolle. Sai pelätä, että onko perillä sitten paskaisissa vaatteissa asiakkaan luona. Itse oli tietysti lasten kanssa työtävieroksuvana kotona, mutta oli saanut päähänsä jostain, että miehen tehtävä oli viedä ne roskapussit vaikka hänellä olisi ollut koko päivä aikaa viedä ne.
Joten AP, häpeä!
Itse yleensä kädessä kannan niitä, en hiero niitä torsoani vasten.. mutta kukin tyylillään tietysti. :P
Niin minäkin, mutta kun en suostunut ottamaan kädessä kannettavaksi niin se käytännössä työnnettiin syliin. Toinen vaihtoehto olisi ollut antaa roskapussin tippua lattialle ja mahdollsesti levitä ja vuotaa siihen.
Sori mutta mun ex-mies oli juuri tuollainen epäselvä ihminen. Olisi ihan hyvin saattanut sanoa juuri noin, että otatko roskapussin. Olisin ottanut sen vaikka siinä luulossa, että mies aikoo hakea nopeasti takin, mutta hän olettaisikin mun vievän ne roskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle jäänyt kammo noita roskapussia kohtaan kun ex-vaimo tunki niitä aina syliini ulos roskikseen vietäväksi kun olin aamulla lähdössä kauluspaita päällä töihin toimistolle. Sai pelätä, että onko perillä sitten paskaisissa vaatteissa asiakkaan luona. Itse oli tietysti lasten kanssa työtävieroksuvana kotona, mutta oli saanut päähänsä jostain, että miehen tehtävä oli viedä ne roskapussit vaikka hänellä olisi ollut koko päivä aikaa viedä ne.
Joten AP, häpeä!
Itse yleensä kädessä kannan niitä, en hiero niitä torsoani vasten.. mutta kukin tyylillään tietysti. :P
Niin minäkin, mutta kun en suostunut ottamaan kädessä kannettavaksi niin se käytännössä työnnettiin syliin. Toinen vaihtoehto olisi ollut antaa roskapussin tippua lattialle ja mahdollsesti levitä ja vuotaa siihen.
Olet kyllä omituinen jos et edes roskapussia osaa viedä. Vaimosi (mielikuvitus) teki kaikki kotityöt yksin ja hoiti lapset myös yksin ja maksoi silti puolet kuluista, niinkö? Mikä sinun roolisi yleensä edes oli?
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mun ex-mies oli juuri tuollainen epäselvä ihminen. Olisi ihan hyvin saattanut sanoa juuri noin, että otatko roskapussin. Olisin ottanut sen vaikka siinä luulossa, että mies aikoo hakea nopeasti takin, mutta hän olettaisikin mun vievän ne roskat.
Olisitko myös laittanut haisevan, kostean roskapussin keittiönpöydälle kuten ap;n mies?
Vierailija kirjoitti:
Meillä jätetään vietävä pussi eteiseen, joko roskapussi tai se paperinen biopussi. Myös muovinkeräyskotelo.
Hyvin toimii!
Näin meilläkin ja muut väistää roskat.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä omituinen jos et edes roskapussia osaa viedä. Vaimosi (mielikuvitus) teki kaikki kotityöt yksin ja hoiti lapset myös yksin ja maksoi silti puolet kuluista, niinkö? Mikä sinun roolisi yleensä edes oli?
Minä maksoin suurimman osan kuluista ja tein kotitöistä vielä noin puolet. Esimerkiksi pyykkihuolto oli minun vastuullani. Joten ei nyt mennyt arvaus nappiin.
Välinne ovat varmasti olleet omituiset jo aiemmin eikä tuo tullut yllätyksenä. Mies varmaankin yritti olla ärsyttävä, mutta tuskin se ajatus tyhjästä tuli. Roskien viemisestä voi sopia ilman että ottaa sen pussin käteensä ja työntää toisen syliin. Ehkä hänelläkään ei ollut paras hetki hoitaa sitä. Itseäni alkaisi nopeasti ärsyttämään, jos joku jakaisi minulle tehtäviä samantien tehtäväksi koska on ajatellut sen täytyvän tapahtua juuri nyt eikä edes pukeutua ehdi.
Menisin viemään roskapussin tuon jälkeen ite
Pari päivää kestäisi vienti
No ihan vi**uiluahan tuo oli mieheltäsi. Oliko teillä joku riita päällä?
Valtavasti kuluu energiaa yhden roskapussin viemisen selvittämiseen. Ei ihme, että vaivaa uupumus niin monta kansalaista.
Mies ei selvästikään ollut seksuaalisesti tyydytetty. Seksiä tarpeeksi saanut mies ei käyttäydy noin.
Olisin käynyt levittämässä sisällön hänen sänkyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Valtavasti kuluu energiaa yhden roskapussin viemisen selvittämiseen. Ei ihme, että vaivaa uupumus niin monta kansalaista.
Siksi vien itse. Eikä ole roskis edes lähellä. Tänään vienyt jo kaksi kertaa kun kaikkea en saa kerralla. Riitely vie enemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä olette sitä mieltä että aikuiselle pitää kaikki selittää vaihe vaiheelta ette siis itse ymmärrä mitä roskapussille tehdään? Ja oli muuten jännä ettei mies voinut edes lattialle pussia laittaa vaan keskelle pöytää.
Sanopa tuo vaikka autistille. :D Ei tarvitse selittää vaihe vaiheelta, mutta miksi ei voi sanoa, että vietkö roskat? Miksi pitää sanoa, että otatko roskapussin?
Siksi,että normaalilla älykkyydellä varustettu ihminen ymmärtää,mitä ko. lauseella tarkoitetaan. Arkihommat kotona ovat kuten työyhteisöissäkin; hei,Maiju,hoidatko ton ja otatko koppia tästä,kiitos! Se ei ole kysymys,vaan organisointia. Kävi tuo roskis kovasti pikkumunaisen miehen egon päälle, siitä on tässä kysymys.
Veihän ap sen itse ja yökkäri päällä vieläpä.