Miten aiot hemmotella lastesi isää isänpäivänä?
Mitä annat lahjaksi? Tuotko aamiaisen vuoteeseen? Oletko leiponut kakun?
Kommentit (79)
Vein kakarat jo eilen isälleen, jotta voin tänään viettää Ahmedin kanssa laatuaikaa.
Lapset olivat leiponeet isälle ja veivät aamiaisen sänkyyn. Illalla isä vie lapset syömään.
En mitenkään, minä hemmottelin omaa isääni kakulla. Lapsemme hemmottelivat puolisoani.
On kaikenlaista spesiaalia ja vähemmän spesiaalia, ainakin tärkeä päivä meille.
Aamulla annan suuseksiä. Mies tykkää varsinkin viikonloppuaamuisin kun ei kiire mihinkään. Tehdään sitten 6-vuotiaan lapsen kanssa kiva aamiainen yhdessä ja tarjoillaan isälle.
Perheen kanssa kivaa yhdessäoloa. Päivälliseksi isän suosikki ruokaa luonnollisesti. Teen myös tiskit ja siivoamisen.
Illalla puolisolle pari tuntia omaa aikaa. Tykkää lukea tai käydä salilla, lataa akkuja kun rankka työmatkaviikko edessä.
Illalla taas seksiä (toivottavasti :D) jos halut taas iskee.
Ja ennen kuin porukka (naiset) hermostuu, tämä on "kerran vuodessa" päivä joiltain osin, erityisesti kotityöt jaetaan normaalissa elämässä tasan ja myös omaa aikaa tarjolla mahdollisuuksien mukaan tasaisesti. Äitien päivänä osat vaihtuvat ja saan saman kohtelun :)
Minulla on yksi lapsi ja isänsä lienee jossakin päin Keniaa. Hän tuskin tietää (tästä) lapsestaan, enkä minä tiedä hänen osoitettaan/yhteystietojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kahdeksan lasta ja kaikilla eri isä!
Tulee hauska isänpäivä.
Tämä on isienpäivä!
Laitoin perheelle juhlavan brunssin, tein lounasta, olen leiponut kakun. Illalla peiton alla sitten hemmottelua.
Hain täytekakun leipomosta, onnittelin ja kohta lähdetään ulos syömään. Minä siis maksoin kakun ja maksan ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Jotain hyvää teen ruuaksi. Illalla sitten erityinen "isänpäiväyllätys" 😉
Näin ihana yllätys sai ja 11 alanuolta.
Kertoo palstamammojen tasosta. Puolet heistä on kykenemättömiä kestäviin ihmissuhteisiin, saati avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo palstamammojen tasosta. Puolet heistä on kykenemättömiä kestäviin ihmissuhteisiin, saati avioliittoon.
Tai papat ei usko tuon olevan totta.
Mun mies saa joka viikko erityisiä yllätyksiä.
Papparainen kirjoitti:
Minulla on yksi lapsi ja isänsä lienee jossakin päin Keniaa. Hän tuskin tietää (tästä) lapsestaan, enkä minä tiedä hänen osoitettaan/yhteystietojaan.
Tuo kertoo sinusta paljon. Toivottavasti lapsesi tekee parempia valintoja.
En millään tavalla, ei ole minun isäni. Omalleni vien kukat ja kakkua, keitämme kahvit ja rupattelemme kuten joka vuosi. Lapset juhlii isäänsä miten parhaaksi näkevät, minä juhlin omaani.
Vierailija kirjoitti:
En millään tavalla, ei ole minun isäni. Omalleni vien kukat ja kakkua, keitämme kahvit ja rupattelemme kuten joka vuosi. Lapset juhlii isäänsä miten parhaaksi näkevät, minä juhlin omaani.
Minusta on suorastaan ilkeää, jos on pieniä lapsia niin äiti ei yhtään auta heitä valmistamaan huomioimista isälleen. Oma äitini oli juuri tuollainen, sisarusten kanssa pahoiteltiin isälle kun ei ollut rahaa ostaa edes kakkua :( hikiset kortit vaan joka vuosi..
Laitoin tekstiviestillä onnittelun. Erosimme kun lapset oli pieniä. Oma isäni kuoli jo kun olin lapsi niin en voi häntä onnitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi iljettävää tehdä seksistä tuollaista kalenterin mukaan tapahtuvaa velvollisuutta. Meillä harrastetaan seksiä spontaanisti, tuollainen kalenterin mukaan toimiminen veisi kyllä halut. Seksi muutenkaan ei meillä ole mikään lahjomisväline, vaan mukavaa kivaa molemmille.
Minusta on aika kamalaa että haluat panna tytärtäsi.