Olen humalassa vahingossa ilkeä miehille
Ongelma otsikossa, mitä tehdä? Miten saan tämän loppumaan.
Viime vuosina käynyt monta kertaa niin, että ollaan tyttöjen kanssa liikenteessä, on mukava ilta ja näin ja sitten kun omat promillet alkaa nousta kohti loppuiltaa ja seuraan ilmestyy jostain miehiä, vanhempia tai nuorempia, minä vaan vit tuilen niille! Eivät ansaitse sitä, ovat yleensä reippaan ja kunnollisen oloisia, mutta minä vaan kuittailen.
Aamuisin herätessä hävettää, koska ei ne miehet ole mitään väärin tehneet siinä.
Miten tämän saa lopetettua? Mistä tässä on kyse? Minulla on myös ystävinä miehiä, en koskaan kuittaile heille.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Usein alkoholi tuo ihmisen todellisen luonteen esiin. Siinä naamarit riisutaan kun 3 promillea taulussa.
Joo mutta on myös tyyppejä jotka ovat jatkuvasti äänessä selvinpäin mutta alkoholia ottaessa menevät hiljaiseksi.
Kiitos teille kun jaksatte tätä murheilua. Täytyy jotenkin käsitellä asioita niin että osaisi olla ennemmin iloinen siitä, miten normaaleja ja tavallisen mukavan oloisia miehiä edelleenkin monessa paikassa on eikä alkaa sekoilla näin.
Vierailija kirjoitti:
Jostain olet noi ajatukset omaksunut. Lopeta feministien paskan kuunteleminen.
Naisvihaajan piti sitten tulla tähänkin ketjuun levittämään naisvihapaskaansa 🥱
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille kun jaksatte tätä murheilua. Täytyy jotenkin käsitellä asioita niin että osaisi olla ennemmin iloinen siitä, miten normaaleja ja tavallisen mukavan oloisia miehiä edelleenkin monessa paikassa on eikä alkaa sekoilla näin.
Oletko miestä vailla vai miksi sinua kiinnostaa miesten tunteet niin paljon?
Hyvä ettet vähättele asiaa. Alkoholikulttuurissa tuntuu olevan yleistä että omalle huonolle käyttäytymiselle humalassa vain naureskellaan myöhemmin.
Neuvon sinua käyttämään vähemmän alkoholia kerralla.
Jos et pysty pysymään vähäisemmässä määrässä, lopeta alkoholin käyttö kokonaan tai älä humalassa mene paikkoihin joissa kohtaat ihmisiä joille tyypillisesti alat kuittailla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joku tavallinen mies kerännyt rohkeutta ja lähestyy naista. Nainen heti kuittailee "mikäs hippiäinen sinä oot, onko nuo vaatteet uffilta?!". Ei taida mies ihan heti mennä naisille juttelemaan.
Ap, mikä sun ikä on? Jos oot tyttöporukalla ja teillä on tosi hauskaa, ja sitten kun alkoholi alkaa vähän vaikuttaa ja jotkut miehet ilmestyvät paikalle nähdessään sun olevan hieman humalassa ja yrittävät lähestyä, voit ihan hyvin sanoa heille, että et ole kiinnostunut miehistä ja nautit vain tyttöjen seurasta.
Oon jo aika vanha, ainakin omasta mielestäni. Masentaa koko homma. Ootte oikeessa, ensimmäinen askel on se alkoholin vähentäminen ja sitten se, ettei ole enää kaupungilla yli puolenyön, silloin se menee aina liian sekavaksi.
Rauhotu nyt, ei tuossa ole mitään väärää. Kyllä oikeat miehet ja pojat kestää. Älä koe siitä huonoa omaatuntoa