Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen humalassa vahingossa ilkeä miehille

Vierailija
08.11.2025 |

Ongelma otsikossa, mitä tehdä? Miten saan tämän loppumaan. 

Viime vuosina käynyt monta kertaa niin, että ollaan tyttöjen kanssa liikenteessä, on mukava ilta ja näin ja sitten kun omat promillet alkaa nousta kohti loppuiltaa ja seuraan ilmestyy jostain miehiä, vanhempia tai nuorempia, minä vaan vit tuilen niille! Eivät ansaitse sitä, ovat yleensä reippaan ja kunnollisen oloisia, mutta minä vaan kuittailen. 

Aamuisin herätessä hävettää, koska ei ne miehet ole mitään väärin tehneet siinä. 

Miten tämän saa lopetettua? Mistä tässä on kyse? Minulla on myös ystävinä miehiä, en koskaan kuittaile heille.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseks

Vierailija
2/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin vihainen Ikean miehille, piti olla pöytä puusta olikin pahvista olen erittäin vihainen.

Vierailija
4/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran baarin tanssilattialla ja itsekseni siinä tanssin musiikin tahtiin. Jostain tuli nainen luokseni ja sanoi "oot väärässä paikassa", sitten nainen lähti pois. Vieläkin ihmettelen mikä oli naisen pointti?

M38

Vierailija
5/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on ilkeä luonne ei mitään muuta. 

Vierailija
6/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran baarin tanssilattialla ja itsekseni siinä tanssin musiikin tahtiin. Jostain tuli nainen luokseni ja sanoi "oot väärässä paikassa", sitten nainen lähti pois. Vieläkin ihmettelen mikä oli naisen pointti?

M38

Yritti kohottaa itseään mollaamalla sua. Yleisesti naisten mieshaukkumiset ovat juuri sitä. Yritetään nostaa itseä sillä tavalla muiden kustannuksella. Mottaa vain päin näköä ensi kerralla.

Vierailija
7/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille ei oikein voi mitään jos on kusta päässä

Vierailija
8/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilkeältä tuntuu :( Olen per seestä.

Voiko se johtua siitä, että olen joutunut miesten taholta aika pahan seksuaalisen väkivallan kohteeksi jokin aika sitten ja sitten puran sitä näin? Koska se alkoi sen jälkeen, en ikinä sitä ennen ollut ilkeä.

Vierailija
9/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vähemmän ja syö enemmän.

Vierailija
10/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo itseäsi niin huonoon kuntoon, että häpeät toimintaasi myöhemmin. Eli vähennä alkoholin käyttöä. Miehiä sinun ei tarvitse sen kummemmin puolustaa, kyllä kunnon mies kestää tuollaisen.

Vierailija
11/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnen erään naisen, hän on erittäin mukava ja rauhallinen selvinpäin mutta kun sitten ottaa viinaa niin peto on irti , en kääntäisi hänelle selkääni, hänestä tulee tosi ilkeä ja hyökkäävä tyyppi.

Vierailija
12/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee tuota välillä, tulee baarissa kuittailemaan, mutta se onkin sellainen iskuyritys, johon pelimiesoppaissa neuvotaan. 

Vierailija
13/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko se johtua siitä, että olen joutunut miesten taholta aika pahan seksuaalisen väkivallan kohteeksi jokin aika sitten ja sitten puran sitä näin? Koska se alkoi sen jälkeen, en ikinä sitä ennen ollut ilkeä.

Väärin jos kohdistat traumasi syyttömiin.

Vierailija
14/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä juo itseäsi niin huonoon kuntoon, että häpeät toimintaasi myöhemmin. Eli vähennä alkoholin käyttöä. Miehiä sinun ei tarvitse sen kummemmin puolustaa, kyllä kunnon mies kestää tuollaisen.

Kenenkään ei tarvitse kestää perusteetonta huonoa käytöstä muilta! Oksettaa nuo "kunnon mies" -oksetukset.

Vierailija
15/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö p*skaa ja aseta itsesi julkisen häpeän alaiseksi!

Vierailija
16/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuoppisi jäljet sä tunnet.

Vierailija
17/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse kestää perusteetonta huonoa käytöstä muilta! Oksettaa nuo "kunnon mies" -oksetukset.

Mieskö se siellä huutelee? On kunnon miehiä ja sitten vässyköitä, eli näitä jotka ottavat pienestä ärsyttämisesti itseensä. On vaarallista, jos miehille sallitaan ylimalkainen heikkous

Vierailija
18/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein alkoholi tuo ihmisen todellisen luonteen esiin. Siinä naamarit riisutaan kun 3 promillea taulussa.

Vierailija
19/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, ensin se juominen minimiin. Älä humallu. Hae keskusteluapua traumojen läpikäyntiin.

Hyvä että olet tiedostanut itse ongelman.

Vierailija
20/30 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin jos kohdistat traumasi syyttömiin.

Oon samaa mieltä, sanoo ap. Tä on pakko saada lopetettua. Kerran jotkut pojat tuli auttamaan tyttökaverin puhjenneen pyöränkumin kanssa ja olin tyyliin ei teitä tarvita täällä, luuletteko että saatte maksun luonnossa. Voi vi ttu. 

Sitten meen ihan paniikkiin kun tulee sellaisia miehiä, jotka on itseä ennen oikeasti satuttaneet enkä tiedä miten pääsen karkuun ja mitä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi