Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman ottaisit: 1500 euron sormuksen vai vaatteita samalla summalla?

Vierailija
17.04.2007 |

Olen laihtunut noin 15kg ja saan nyt ostaa uusia vaatteita, ihanaa! Toisaalta vihkisormukseni on jäännyt liian suureksi ja haaveilen uudesta sormuksesta.

Mieheni mielestä mä en voi saada molempia eli pitää valita, joko sormus tai uusi garderoobi. iik, mitä teen????

t. vaateton

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksia voi yleensä pienentää. Kysy kultasepältä.

Onnittelut muodonmuutoksesta!

Vierailija
2/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksen voi pienentää ja vihkisormustani en toisella korvaisi ihan jo tunnesyistä, joten totta kai uusia vaatteita, kun kerta tarvetta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus on ja pysyy iäisyyden, vaatteet menevät huonoksi ajan myötä... tuolla rahalla saa jo ihan kivan sormuksen :)

Vierailija
4/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni jäi laihtuessa vihkisormus suureksi eikä sitä voi pienentää koska timantit on upotettu ympäri sormusta ja jos pienentäisi niin timantit irtoaisi. Näin minulle useammassa liikkeessä sanottiin. Itse ottaisin uuden vihkisormuksen. Vaatteita voit ostaa pikkuhiljaa oikeaa kokoa. Sormus on kuitenkin ikuinen.

Vierailija
5/5 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että siinä olisi jotain pahaa, mutta kun itse en pidä koruja ollenkaan niin tuntuisi luonnottomalta upottaa tuollainen summa sormukseen. En kyllä koko summaa laittaisi vaatteisiinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi