Rengashotelli katosi ja samalla asiakkaiden renkaat Kiia: "Sinne meni lähes 3000 euron setti"
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/9bd7020a-9731-43b3-9640-fb4ebeb9…
Yrittäjät katosivat.
Hienotunteisesti jätettiin mainitsematta, että päättäjinä mainitaan yritystieoissa herrat nimeltään Ardallan Al Mohammed ja Rami Salah.
Mutta varmaankin tällaisen mainitseminen on nykyisin laitonta ja lihottavaa?
Kommentit (58)
Tekoäly kertoi yrityksestä mm. näin:
Yritys on saanut positiivisia arvioita nopeasta ja ammattitaidosta palvelusta, selkeästä viestinnästä sekä rehellisestä asenteesta.
Yleisarvio on kuitenkin erittäin hyvä, ja yritys nauttii luotettavan paikallisen korjaamon mainetta.
jep jep.
Ardallan tuomittu myös Puhoksen kokaiinikahvilan pyörittämisestä.
Aivan oikein idıooteille. Minä käytän aina vain tunnetun rengashotellin palveluksia. Vaikken varakas ole, niin tuollaisten asioiden äärellä en rupea mitään muodollista pariakymppiä säästämään.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly kertoi yrityksestä mm. näin:
Yritys on saanut positiivisia arvioita nopeasta ja ammattitaidosta palvelusta, selkeästä viestinnästä sekä rehellisestä asenteesta.
Yleisarvio on kuitenkin erittäin hyvä, ja yritys nauttii luotettavan paikallisen korjaamon mainetta.
jep jep.
Noi vetää ihan pokerina mitä paskaa vain vaikka eivät tietäisi yrityksestä yhtään mitään
Asiakas löysi vain tyhjän hallin, kun meni vaihdattamaan säilytyksessä olleita talvirenkaita autoonsa
Seinässä oli kiinteistöhuollon numero, josta kerrottiin, että firmasta on jäänyt vain roskat jäljelle. Neuvoi tekemään rikosilmoituksen jonon jatkoksi.
Kiia on sittemmin tehnytkin rikosilmoituksen, jollaisia tosin oli tehty samasta yrityksestä jo keväästä lähtien.
Kysy sen yrityksen nimellä suoraan käräjäoikeudesta, onko konkurssiasia vireillä ja pyydä pesänselvittäjän yhteystiedot. Jos asia on vireillä, sun pitäisi saada oma omaisuutesi sieltä pois, neuvoo yksi.
Konkurssipesää ei kuitenkaan ole
Puhelimessa minulle sanottiin, ettei vakuutus todennäköisesti korvaisi renkaita
Tämä moniosaaja joutui kuulemma yllättäen tiilenpäitä lukemaan, koska sivubisneksenä oli huimausaineiden välitys ja myynti.
Unelma koko jälleen pienen kolauksen, sori siitä...
Vierailija kirjoitti: Ardallan tuomittu myös Puhoksen kokaiinikahvilan pyörittämisestä.
Ai sen takia sinne Puhokseen ei ole toivottu valkoihoisia suomalaisia. Nyt alkaa tääkin selkiintymään.
Myikö ne toisten ihmisten renkaat?
Miten nämä nimet liittyvät hienotunteisuuteen? Ovatko jotain julkkiksia vai?
Älkää missään nimessä asioiko ma mujen kanssa, ei niihin ole mitään luottamista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulisit, arvon tyhmää esittävä mutiaisennussija?
(voihan toki olla ettet vain esitä)
Vierailija kirjoitti:
Asiakas löysi vain tyhjän hallin, kun meni vaihdattamaan säilytyksessä olleita talvirenkaita autoonsa
Seinässä oli kiinteistöhuollon numero, josta kerrottiin, että firmasta on jäänyt vain roskat jäljelle. Neuvoi tekemään rikosilmoituksen jonon jatkoksi.
Kiia on sittemmin tehnytkin rikosilmoituksen, jollaisia tosin oli tehty samasta yrityksestä jo keväästä lähtien.
Kysy sen yrityksen nimellä suoraan käräjäoikeudesta, onko konkurssiasia vireillä ja pyydä pesänselvittäjän yhteystiedot. Jos asia on vireillä, sun pitäisi saada oma omaisuutesi sieltä pois, neuvoo yksi.
Konkurssipesää ei kuitenkaan ole
Puhelimessa minulle sanottiin, ettei vakuutus todennäköisesti korvaisi renkaita
Konkurssipesästä ei paljoa omiaan saa kun yritys sekä omansa ja muun irto-omaisuuden kanssa on kadonnut kuin pieru saharaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulisit, arvon tyhmää esittävä mutiaisennussija? (voihan toki olla ettet vain esitä)
SDP äänesti kansalaisuuden ehtojen tiukennuksia vastaan - Vigelius: "SDP:n linja on, että Kelan etuuksilla turvattu toimeentulo olisi kansalaisuutta haettaessa tarpeeksi" - Suomen Uutiset https://share.google/Da8T10l3fcQ19Torm
Minä säilytän renkaat omassa varastossa ja vaihdan ne itse alle.
Vierailija kirjoitti: Ardallan tuomittu myös Puhoksen kokaiinikahvilan pyörittämisestä.
Ulla Ullatus
Minä ainakin ullatuin.
t. Cityvihreä
Mainita saa pelkästään mukavia peli ja kokkaushetkiä. Ei mitään negatiivista.