Paljonko painosi on noussut siitä kun aloitte seurustelemaan puolisosi kanssa?
Itse olin noin 65kg, "pahimmillaan" raskauden jälkeen painoin 103kg, mutta nyt olen taas 65kg ja tavoite on 58kg
Kommentit (46)
Varmaankin noin 85kg olin kun aloitettiin, korkeimmillaan 110kg.
Nykyään 95kg.
Rasvaprosentti ja paino eivät ole aina korreloineet, jossain välissä olin hyvinkin vähärasvainen 105kg kun treeni maistui enempi.
M48
Kokeilin tuota hääpukua ja aivan hyvin vielä istui. Yli 50vuotta siitä on kulunut, kun sitä tarvittiin. Eipä ole kaljamahaa ei .
15 kiloa. Parin viikon päästä on laskettu aika.
Semmoinen 40 kiloa on tullut lisää. Perse leviää ja tissit kasvaa. Mies tykkää, varsinkin kun istun naamalle ja kusen.
Paino pudonnut 8kg. Ei tule lohtusyötyä, kun seksiä on riittävästi.
Kun tavattiin olin 45 kg. Ennen esikoista painoin 52 kg. Ja nyt 7 vuotta myöhemmin en oo saanut painoa laskemaan ja painan 60 kg
En tiedä tarkalleen kuinka paljon painoin kun tavattiin koska en punninnut itseäni koskaan, mutta tosi laiha olin. Veikkaan n 55 kg. Nyt, 22 vuotta myöhemmin, painan 63 kg. Pari kiloa voisi ehkä lähteä mutta ei tämäkään paino mitenkään paha ole. Synnytyksen jälkeen painoin jokusen viikon 68 kg, silloin olin ihan normaalipainon ylärajalla.
En muista, mitä painoin, kun tavattiin 24 vuotta sitten, mutta luultavasti painan nyt muutaman kilon enemmän.
Mieheni painoi yli 100 kg mutta laihdutti 25 kg. Seksiin ei ole vaikuttanut. Miehelläni on kalu seisonut aina ja haluaa usein seksiä.
6...7kg lisää, 21-vuotta yhdessä.
M49
Tasan 2m pituutta painoa 110kg 30 vuotta ollut tuossa. Liikun ja teen talvisin myös jonkun verran metsätöitä sahan kanssa.
Miksi kyselet tätä.1000kg tuli lisää.
26 vuotta yhdessä ja paino liikkunut 56kg --> 61kg
Alle 10 kg, mutta yli 5 kg valitettavasti. Kaksi lasta on siunaantunut.
Paljonkos miehen paino? Ja panavans naiset...Yök
N 6kg, mutta siitä on yli 20v, kun tavattiin. Ikä vaikuttaa enemmän kuin mieheni.
Löysin elämäni rakkauden todella tuhdissa kunnossa. Olin jotain 120kg paikkeilla silloin. Ja pituus on 160cm. 15 vuotta siitä ja nykyään painan 60kg. Ei laihdutuskuureja tai muuten suunniteltua, ihan vain elämänlaatu parani ja liikuntaa tuli lisää. Ja puolisoni on hiukan painavampi nykyään , hän on vanhempikin. Eikä sillä ole mitään merkitystä. Me rakastamme toisiamme, painosta riippumatta.
No onhan tuota tullu 10-15kg lisää. Olen mies ja harrastin tavatessamme pitkiä juoksulenkkejä. Puolison serkku saliyrittäjä, joka sai innostettua salille, joten ei se sentään keskivartalorasvaa ole tuo lisäys. Ja aikaa mennyt reilu 20 vuotta tuohon nousuun. Puoliso taas 5-10kg kevyempi kuin 20 vuotta sitten. Joten yhteispaino pysynyt aikalailla samana.
Lapset kun katsoo kuvia, joissa olen nuori, niin kommentit on "hitto että oot ollu laiha luikku".
Jokaisesta lapsesta 5 kg eli 20 kg tullut lisää.