Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko painosi on noussut siitä kun aloitte seurustelemaan puolisosi kanssa?

Vierailija
08.11.2025 |

Itse olin noin 65kg, "pahimmillaan" raskauden jälkeen painoin 103kg, mutta nyt olen taas 65kg ja tavoite on 58kg

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paino oli 60kg ku tavattiin. Kaks raskautta tässä välissä joiden aikana paino oli 85-90 ja raskauden jälkeen heti ku mahdollista takas 60kg. Muutaman viime vuoden aika paino oli tovin liian korkealla ekan kerran ikinä ei raskaudesta johtuvasti mutta nyt taas 65 ja ylöspäin ei enää ikinä. N39

Vierailija
2/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, aloimme seurustelemaan 21/23-vuotiaina 1998. Joten on tässä ikääkin tullut. Kunto ja fysiikka on kyllä molemmilla vielä oikein hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi kiloa nousi tässä muutaman vuoden aikana, kun mies laittaa niin hyviä ruokia.  Mutta pudotin sen nousseen painon pois juuri tänä kesänä.

Vierailija
4/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 kiloa ja kun tulin raskaaksi jotain kamalaa 84 kiloa, no lähtihän ne mutta taas lihoin kun toinen raskaus,,

nyt sitten jotain alle 70 ja kuulemmaihan hyvä sanoo mies. Kunto huono, kaiken vuoksi, corona ja sitten syöpä.

Mies haluaa yhä kyllä.

Vierailija
5/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 52kg tai jonkin verran alle kun varmaan stressistä lähtenyt kilo/pari viime aikoina. Vielä ei seurustella, tapailua vasta. Miksi sen painon pitäisi seurustelussa nousta? Lapsia en halua. N30+

Vierailija
6/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

120kg, elämä on.

Vierailija
7/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme seurustelemaan kun painoin 88 kg. Nyt 8 vuoden jälkeen painan 67 kg. Parisuhde on tuonut hyvinvointia, joka näkyy myös painossa.

Vierailija
8/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 kg tuli lisää itselle. Miehelle on myös tullut lisää, mutten osaa sanoa kuinka paljon.

Vierailija
9/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kaljamahojen painot, ei taida miehiä kiinnostaa haukkua omaa sukupuoltaan.

Vierailija
10/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino taisi olla melkein 60kg kun tavattiin. Se on tässä vaihdellut välillä 55-62. Mies ei vaihtelua huomaa, lihaskunto on myös vaihdellut sen mukaan mihin harrastuksiin tai lajeihin keskityn että tuo painonvaihtelu ei ole ollut läskin ja nesteen aaltoilua pelkästään. Aikana ennen nykyistä miestä olen joskus ollut melko reilustikin ylipainoinen nuorena kun sairastelin ja keskeytin opiskelut. Hän on joskus niitä kuvia katsonut vähän yllättyneenä mutta todennut sitten että naama oli silloinkin nätti ja kilot jakautuivat edullisesti 😅

Keväällä ajattelin painaa sen tasan 50 ihan vain tieteen nimissä. Se ei siis ole minulle mikään alipaino tai muuten ikävä paino. Haluaisin ensi vuonna keskittyä pitkälti vain juoksemiseen. 

... Miehelläni on kyllä lähtenyt lihasta ja tullut lisää vatsaa sitten ensitapaamisen. Komea ja haluttava on silti. Saa nähdä tekeekö aikomansa ryhtiliikkeen, sama se minulle, kunhan pysyy muuten aktiivisena kuten nyt onkin. 

Vierailija
11/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljätoista kiloa on tullut kolmessa vuodessa 69 -> 83 kg.

Vierailija
12/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 52kg tai jonkin verran alle kun varmaan stressistä lähtenyt kilo/pari viime aikoina. Vielä ei seurustella, tapailua vasta. Miksi sen painon pitäisi seurustelussa nousta? Lapsia en halua. N30+

Siinä helposti käy niin että kun yrittää pysyä timmissä kunnossa ja näyttää hyvältä, niin kun sen miehen saa psuloihinsa niin itsekuri repsahtaa ja paino alkaa nousta.

Vierailija
13/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kaljamahojen painot, ei taida miehiä kiinnostaa haukkua omaa sukupuoltaan.

25 vuodessa on noin kahdeksan kiloa tarttunut matkaan, lienee enimmäkseen lihasta. Enempäänkin olisi ollut pyrkimystä mutta tuntuu geenit haraavan vastaan.

Vierailija
14/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän