Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marinin kirja on jo loppu

Vierailija
08.11.2025 |

Sanna Marinin kirja on jo loppu

esim. tuolla lukee että tuote on loppu!

https://www.suomalainen.com/products/hope-in-action?srsltid=AfmBOopxTbz…

Varmasti vielä jostain niitä yksittäisiä löytyy!!!

Kommentit (225)

Vierailija
61/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienaa ainakin itse miljoonansa.

Marin voittaa mennen tullen Kokoomuksen talousosaamisen.

Mistä tämä argumentti? Marin ei ole millään mittarilla talouden osaaja. Sen osoitti monessa keskustelussa,ei hajuakaan miten valtion talous koostuu. Summittaista lainanottoa ja aivan katteettomia lupauksia. Uskomatonta painostusta tähän velkaantumisen,koska on niin kiva olla kiva kaikille. Ei tarvitse itse kantaa teoistaan vastuuta. Näkyy myös hänen henkilökohtaisessa imagossaan,rahan pitää näkyä. Tyyli on somevaikuttajan ei kansainvälisen poliitikon tai asiantuntijan. Mitä avonaisenpaa sen parempi.

On talouden osaaja.Saihan jauhottaja koko suomen niin kuralle että ei tämä sukupolvi  SA maksettua 😂

Vierailija
62/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä argumentti? Marin ei ole millään mittarilla talouden osaaja. Sen osoitti monessa keskustelussa,ei hajuakaan miten valtion talous koostuu. Summittaista lainanottoa ja aivan katteettomia lupauksia. Uskomatonta painostusta tähän velkaantumisen,koska on niin kiva olla kiva kaikille. Ei tarvitse itse kantaa teoistaan vastuuta. Näkyy myös hänen henkilökohtaisessa imagossaan,rahan pitää näkyä. Tyyli on somevaikuttajan ei kansainvälisen poliitikon tai asiantuntijan. Mitä avonaisenpaa sen parempi.

Olen eri, mutta olivathan kaikki talouden mittarit, tilastot ja numerot paljon parempia marinin aikana verrattuna nykyiseen. 

😂😂 Oletko kenties tyhmä. Jos elää piikkiin niin joskus tulee maksun aika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ole juurikin myymälä saatavuus:

0 ESPOO, Kauppakeskus Lippulaiva

0 ESPOO, Kauppakeskus Sello

0 ESPOO, Kauppakeskus Iso Omena

0 FORSSA, Forssa

0 HAMINA, Hamina

0 HEINOLA, Heinola

0 HELSINKI, Kirjakauppa Aleksi 15

0 HELSINKI, Itäkeskus

0 HELSINKI, Kamppi

0 HELSINKI, Kauppakeskus Kaari

0 HELSINKI, Kauppakeskus Redi

0 HELSINKI, Kauppakeskus Tripla

0 HELSINKI, Munkkivuori

Englanninkielinen versio. Suomenkielistä on edelleen runsaasti.

Vierailija
64/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun kirjassa ei kerrota kuinka kännissä tai Kampissa oli tuon uniper huippu diilin aikana 

Marin järjesti Kesärannan Ruisrock-jatkot Uniper-sotkun vyöryessä täysillä päälle

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009024884.html

Vierailija
65/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinin #kesärata22 aikajana on huolestuttava Uniper-kriisin kannalta | Päivän Byrokraatti https://share.google/ELxI8yZOvtv4wH8DL

Tuo aikajana kirjassa ? 

Vierailija
66/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut kuolasivat kirjan perään, eli painos myytiin loppuun ennätysajassa.

Oliko siinä Sannan kuvia? On varmaan percelin kappaleessa sivut liimautuneet yhteen...

Vierailija
67/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniper-sotkusta tuppisuuna pysynyt pääministeri Marin palaa lomilta julkisuuteen keskustelee Flow-festivaalilla musiikkielämästä - Suomen Uutiset https://share.google/luJC52yJJ9MFZR7sr

Bestseller 😂

Vierailija
68/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta olivathan kaikki talouden mittarit, tilastot ja numerot paljon parempia marinin aikana

Voi olla, että olen, mutta luotan lukuihin ennemmin kuin puheeseen siitä, että toivotaan käännettä parempaan. Te oikeistolaiset saatte vapaasti uskoa Petterin ja Riikan juttuja ihan kohta tulevasta talouskasvusta. 

Ja kenen muuten olet ajatellut maksavan nykyhallituksen velat? 

Vierailija
69/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannavihaajat ensimmäisenä ostamassa, kiimaisena etsien mainitaanko siellä mitään heistä, juuri se heidän nettiin kirjottama haukkuviesti ei mainittu. 🥲

Vierailija
70/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suunnattomasti kuka ostaa.

Palstan perusteella persut, että voivat sitten tulla tänne kertomaan, että montako pilkkua kirjassa on. Ne pilkun nusaisijat.

Vierailija
71/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suunnattomasti kuka ostaa.

Palstan perusteella persut, että voivat sitten tulla tänne kertomaan, että montako pilkkua kirjassa on. Ne pilkun nusaisijat.

Se onkin ainoa asia jota persut pääsevät nussimaan😂😂

Vierailija
72/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sytykettä.

Vierailija
73/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole montakaan demaria joka tienaisi miljoonia. Jos ihminen asioista edes jotain tajuaa,

niin puoluekanta vaihtuu nopeasti kun pääsee kunnon tienesteille.

Vierailija
74/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kun 20-40 vuotiaat kirjoittaa omaa elämänkertaansa, kokemusta elämästä heillä hyvin vähän.

Vierailija
75/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toi hyvin esiin, että missään kohtaa kirjaa Marin ei myönnä tehneensä koskaan minkäänlaista virhettä. Aina lopullinen syyllinen on joku ulkopuolinen tekijä, henkilö tai olosuhde, jolle hän ei ole voinut yhtään mitään. Koronan hoitamisesta annetaan hyvin positiivinen ja suoraviivainen kuva kirjassa vaikka todellisuus oli ihan toista. No siinä hän oli oikeassa ettei uskaltanut tehdä mitään omiin näkemyksiin perustuvia päätöksiä vaan riippui itsepintaisesti THL:n keskenään riitelevissä lääketieteellisissä asiantuntijoissa mikä uhkasi halvaannuttaa päätöksenteon täysin.

Vierailija
76/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi tulla vitsi, mutta ei huono. Olen lukenut kirjan puoliväliin. Se riitti hyvin. Kuiva ja mauton.

Seuraava onkin vaikeampi myydä.

ihmettelen niitä demareita, jotka jaksavat mainostaa ihmistä, joka jätti työnsä ja ryhtyi seikkailemaan.

Antti varmaan itkee muista syistä. 

Vierailija
77/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku toi hyvin esiin, että missään kohtaa kirjaa Marin ei myönnä tehneensä koskaan minkäänlaista virhettä. Aina lopullinen syyllinen on joku ulkopuolinen tekijä, henkilö tai olosuhde, jolle hän ei ole voinut yhtään mitään. Koronan hoitamisesta annetaan hyvin positiivinen ja suoraviivainen kuva kirjassa vaikka todellisuus oli ihan toista. No siinä hän oli oikeassa ettei uskaltanut tehdä mitään omiin näkemyksiin perustuvia päätöksiä vaan riippui itsepintaisesti THL:n keskenään riitelevissä lääketieteellisissä asiantuntijoissa mikä uhkasi halvaannuttaa päätöksenteon täysin.

Juuri tästä syystä jätän tällaisen virheettömän ihmisen kirjan ostamatta. Jos hän kerran on täydellinen, miten tällainen maan matonen voisi mitään hänen viisaudestaan oppia?

Vierailija
78/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ole juurikin myymälä saatavuus:

0 ESPOO, Kauppakeskus Lippulaiva

0 ESPOO, Kauppakeskus Sello

0 ESPOO, Kauppakeskus Iso Omena

0 FORSSA, Forssa

0 HAMINA, Hamina

0 HEINOLA, Heinola

0 HELSINKI, Kirjakauppa Aleksi 15

0 HELSINKI, Itäkeskus

0 HELSINKI, Kamppi

0 HELSINKI, Kauppakeskus Kaari

0 HELSINKI, Kauppakeskus Redi

0 HELSINKI, Kauppakeskus Tripla

0 HELSINKI, Munkkivuori

Englanninkielinen versio. Suomenkielistä on edelleen runsaasti.

Englanninkielistä versiota ei edes ole noissa kaupoissa ollut vielä 

Vierailija
79/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivo on tekoja kirjaa on edelleen runsaasti saatavilla. Miksi ap linkitti englanninkielisen version, sitä tuskin on Suomeen alkujaankaan varattu suuria määriä.

Koska AP on incel 

Vierailija
80/225 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On talouden osaaja.Saihan jauhottaja koko suomen niin kuralle että ei tämä sukupolvi  SA maksettua 😂

"Jauhottaja" palkkaili  ryyppy kavereita oikein huolella 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0e2a68aa-82d7-4e2c-8d76-d9e350ee9…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme