Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, miten ja missä viettää edulliset, mutta kivat 40v. synttärit?

Vierailija
08.11.2025 |

Olisi kiva juhlia synttäreitä, mutta budjetti on pieni (alle 500€) ja vieraita ehkä n. 20.

Oma koti ei toimi hyvin juhlatilana.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha, en viettäisi lainkaan.

Vierailija
2/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin muutaman satasen vielä käyttöbudjettia ja lähtisin äkkilähdöllä viikoksi lämpimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästäisin muutaman satasen vielä käyttöbudjettia ja lähtisin äkkilähdöllä viikoksi lämpimään.

Tämäkin harkinnassa! Ap

Vierailija
4/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietin mun 40v synttäreitä octoberfestillä Munchenissa. Kavereita oli reissussa mukana tusinan verran. Oli kyllä kiva reissu. Eikä edes tullut hirveän kalliiksi 3 päivää. Lennot ja majoitus per nuppi suunnilleen 500 euroa. Käyttörahaa ei itseltäni juuri mennyt, koska muut halusi tarjota koko ajan. Suosittelen vahvasti tällaista vaihtoehtoa.

Vierailija
5/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vietin mun 40v synttäreitä octoberfestillä Munchenissa. Kavereita oli reissussa mukana tusinan verran. Oli kyllä kiva reissu. Eikä edes tullut hirveän kalliiksi 3 päivää. Lennot ja majoitus per nuppi suunnilleen 500 euroa. Käyttörahaa ei itseltäni juuri mennyt, koska muut halusi tarjota koko ajan. Suosittelen vahvasti tällaista vaihtoehtoa.

Hauska idea tämäkin! Mulla lähtisi puoliso mukaan niin tarvii kahden matka maksaa, jos siihen päädytään. 

Ap 

Vierailija
6/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leos Leikkimaa on aina varma valinta.

Vierailija
7/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Jotain pientä teemaa tai tekemistä kaipaisin kuitenkin näihin juhliin. Ap

Vierailija
8/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin aloittajan tilanteessa samoin että laittaisin rahaa säästöön ja kun rahaa olisi riittävästi lähtisin johonkin lämpimään synttäreitä juhlimaan.

Esimerkiksi Kreikka.

Vierailija
9/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pitäisi tietää vähän sijaintia. Jokaisesta kaupungista ja kylästä löytyy aina joku vuokrattava mökki tai pienempi tila. Talvella riittää että tila on tunnelmallinen.

Yksi hyvä tarjottava on tortillat. Kaikki täytteet vain eri kulhoihin tarjolle. Esim.

Jauheliha tacomausteella, kanasuikale fajitas mausteella, salaatti, pakastemaissi, tomaattikuutio, ranskankerma,  quacamole, fetakuutio, cheddarkastike jne.

Jotain kivaa ohjelmaa, jutustelua. Jos on polaroid kamera tms ja saa heti kuvia tulostettua niin bullet journal tyylinen vieraskirja illanvietosta. Että kaikki saa kirjoittaa siihen, ottaa kuvan ja liimata samantien. 

Vierailija
10/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 € ja 20 vierasta tarkoittaa n. 25 € per vieras, sillä ei kyllä kodin ulkopuolella kauheasti saa.

Itse täytin 40 ulkomailla asuessa ja kaverit vei viinitilalle (paikalliseen tapaan kuului omat pienet piknik-herkkueväät, viinitilalta ostettiin sit tasting ja/tai viiniä). Siitä jatkettiin edullisehkoon ravintolaan syömään. Ai että, ihana muisto. Tosin tätäkään ei varmaan saanut tuolla 25 eurolla per nuppi, vaikka paikallinen hintataso oli edullisempi kuin Suomessa.

Jos haluat tekemistä + tilan + tarjoilut, niin jossain joutuu vahvasti TSI-linjalle, tai sitten vieraat maksavat osan kuluista. Siis esim. "ilmaiseen" ravintolan kabinettiin ruoka ja ohjelmaa TSI. Tai nyyttärit vaikka vuokrasaunalla. Tai pakohuone, keilaus tms. ja omakustanteiset jatkot missä ikinä ne ovatkaan. Tai juhlatila jostain ja tarjoilut TSI.

Vierailija
11/11 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä, kiitos. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi