Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coop kaakaojauhe leivontaan? Onko yhtä hyvää kun Fazer tai Vanhouten?

Vierailija
08.11.2025 |

Mietin kun en ole aiemmin kokeillut. Muiden hinnat on semmoset ettei ole enää mielekästä edes leipoa niiden kanssa. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coopilla on ihan hyvä kaakaojauhe. Fazer on valjua, siitä ei kannata maksaa, mutta VanHouten on paras vaihtoehto. 

Ostin aina ennen Fazeria leivontaan, nyt ei pysty. Jotain ne on sille jauheelle-kin tehneet.

Eikö se Fazer ole vähentänyt kaakaon käyttöä suklaissakin miksei sitten kaakaossa. Alkaa sekin firma olemaan yks k-menu, joka myy lihapullia joissa ei ole lihaa. 

Coop kaakaossa on 93% kaakaota, van Houten ei kerro kaakaon määrää ollenkaan ja ei kerro fazerikaan. 

Vierailija
22/25 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa kysymään käykö oboy leivontaan? Joku jo kommentoikin asiaa. Sokeriahan siinä on melko paljon.

Luultavasti käy, mutta resptiä joutuu varmaan muokkaamaan. Siinä sokeria paljon kaakaon lisäksi niin pitää annostella enempi kuin puhdasta kaakaota ja laittaa sit vastaavasti sokeria vähempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa kysymään käykö oboy leivontaan? Joku jo kommentoikin asiaa. Sokeriahan siinä on melko paljon.

Luultavasti käy, mutta resptiä joutuu varmaan muokkaamaan. Siinä sokeria paljon kaakaon lisäksi niin pitää annostella enempi kuin puhdasta kaakaota ja laittaa sit vastaavasti sokeria vähempi.

Oboyta tarvitsee 4,8 kertaa enemmän jotta saisi saman määrän kaakaota kun Coopin kaakaota käyttämällä. Sitä voi yrittää käyttää leivontaan jos haluaa, mutta ainakaan mä en käyttäisi.

Vierailija
24/25 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cooppi on aika laihaa kaakaota. Tosin minä tykkään kaakaoni aika vahvana. En laske lusikallisia enää vaan kasaan kerroksen kupin pohjalle. Testipaketti tuota kaakaota. 

Vierailija
25/25 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cooppi on aika laihaa kaakaota. Tosin minä tykkään kaakaoni aika vahvana. En laske lusikallisia enää vaan kasaan kerroksen kupin pohjalle. Testipaketti tuota kaakaota. 

Siis käytät sitä 93-prosenttista kaakaojauhetta juoman tekoon? Ja olet sitä mieltä, että laihaa kaakaota tulee? Vai kenties ehkä puhut eri tuotteesta, kaakaojuomajauheesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan