Coop kaakaojauhe leivontaan? Onko yhtä hyvää kun Fazer tai Vanhouten?
Mietin kun en ole aiemmin kokeillut. Muiden hinnat on semmoset ettei ole enää mielekästä edes leipoa niiden kanssa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kysymään käykö oboy leivontaan? Joku jo kommentoikin asiaa. Sokeriahan siinä on melko paljon.
Luultavasti käy, mutta resptiä joutuu varmaan muokkaamaan. Siinä sokeria paljon kaakaon lisäksi niin pitää annostella enempi kuin puhdasta kaakaota ja laittaa sit vastaavasti sokeria vähempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kysymään käykö oboy leivontaan? Joku jo kommentoikin asiaa. Sokeriahan siinä on melko paljon.
Luultavasti käy, mutta resptiä joutuu varmaan muokkaamaan. Siinä sokeria paljon kaakaon lisäksi niin pitää annostella enempi kuin puhdasta kaakaota ja laittaa sit vastaavasti sokeria vähempi.
Oboyta tarvitsee 4,8 kertaa enemmän jotta saisi saman määrän kaakaota kun Coopin kaakaota käyttämällä. Sitä voi yrittää käyttää leivontaan jos haluaa, mutta ainakaan mä en käyttäisi.
Cooppi on aika laihaa kaakaota. Tosin minä tykkään kaakaoni aika vahvana. En laske lusikallisia enää vaan kasaan kerroksen kupin pohjalle. Testipaketti tuota kaakaota.
Vierailija kirjoitti:
Cooppi on aika laihaa kaakaota. Tosin minä tykkään kaakaoni aika vahvana. En laske lusikallisia enää vaan kasaan kerroksen kupin pohjalle. Testipaketti tuota kaakaota.
Siis käytät sitä 93-prosenttista kaakaojauhetta juoman tekoon? Ja olet sitä mieltä, että laihaa kaakaota tulee? Vai kenties ehkä puhut eri tuotteesta, kaakaojuomajauheesta?
Eikö se Fazer ole vähentänyt kaakaon käyttöä suklaissakin miksei sitten kaakaossa. Alkaa sekin firma olemaan yks k-menu, joka myy lihapullia joissa ei ole lihaa.
Coop kaakaossa on 93% kaakaota, van Houten ei kerro kaakaon määrää ollenkaan ja ei kerro fazerikaan.