Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulehtunut ilmapiiri töissä

Vierailija
08.11.2025 |

Miten sinnitellä loppuvuosi töissä jossa työtä on enemmän kuin laki sallii ja kun sitä ei tarpeeksi nopeasti ehdi tekemään (vaikkei pidä edes taukoja) niin saa koko ajan moitteita asiasta. Ja usein niin että muut kuulee. 🙄 Ylitöitä kertyy koko ajan mutta työtä on silti yksinkertaisesti liikaa. Jos tilanne on se, että olen vaikka oikeasti liian hidas (mitä en edes rehellisesti sanottuna usko), niin onko tähän muuta ratkaisua kuin vaan kuunnella asiasta huutoa koko ajan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylitöihin ei ole kenenkään pakko jäädä vaikka kuinka pomo vaatisi. Saikulle voi jäädä jos ahdistaa.

Ottaa kyllä päähän tuollaiset saikuttelijat. Olen sairaanhoitajana töissä ja mitä jos me kaikki saikutettaisiin, vaikka potilaat ovatkin aika ikäviä usein ja työ ei mitenkään hohdokasta? Kuka hoitaisi potilaat?

Törkeää tuollainen saikuttelu, kaadetaan hommat muiden niskaan.

Vierailija
22/23 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylitöihin ei ole kenenkään pakko jäädä vaikka kuinka pomo vaatisi. Saikulle voi jäädä jos ahdistaa.

Ottaa kyllä päähän tuollaiset saikuttelijat. Olen sairaanhoitajana töissä ja mitä jos me kaikki saikutettaisiin, vaikka potilaat ovatkin aika ikäviä usein ja työ ei mitenkään hohdokasta? Kuka hoitaisi potilaat?

Törkeää tuollainen saikuttelu, kaadetaan hommat muiden niskaan.

No voi voi. Ennemmin otan sen saikun kuin menetän työkykyni lopullisesti. Luulisi sinunkin hoitoalan ammattilaisena sen tietävän, että oma hyvinvointi on kaiken a ja o. Tosin ethän sinä mikään sairaanhoitaja ole, ei niillä oo aikaa trollata.vauvapalstalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapiiri on yhtä tulehtunut kuin aloittajan bimb.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä