Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä 7 lasta

Vierailija
07.11.2025 |

Ensin saanut 4 lasta vaimonsa kanssa. Eronnut ja mennyt yhteen nuoremman naisen kanssa. Tästä liitosta 3 lasta. Nyt eronnut tästäkin naisesta. Maksaa elareita, elää yksin. Miten tällaiseen tilanteeseen voi päätyä? Haluaisi tutustua minuun. Huh. Aika radikaalilta tuntuisi hypätä sinkusta seitsemän lapsen äitipuoleksi. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opiskelukaverilla on kolme lasta miehen kanssa, jolla on yht. 8 lasta kolmen eri naisen kanssa ja ne olivat syntyneet ennen kuin mies oli täyttänyt 35 vuotta . Ja se mies oli ammatiltaan lähihoitaja ja asui pk-seudulla.

Vierailija
22/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! Tuollaiseen sarjalisääntyjään ei kannata sekaantua. Liian sekavaa elämää tuollaisen sirkuksen keskellä.

Mua kerran lähestyi mies jolla oli kolme lasta. Kaikilla lapsilla eri äidit. En arvosta tuollaista touhua (wt) ja ilmaisin kyllä ajatukseni suoraan. Eipä äijää enää kiinnostanut jutustella meikäläisen kanssa ja hyvä niin. :D

En ymmärrä miksi niitä yhteisiä "rakkauslapsia" tarvitsee tehdä, jos niitä on jo edellisestä suhteesta. Varmaan mukavaa arkea uusperhehelvetissä persaukisena ja stressaantuneena. Onneksi ei itse tarvitse elää tuollaisessa tilanteessa. Mutta ne on niitä valintoja. Jotkut eivät vain osaa olla parisuhteessa lisääntymättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun opiskelukaverilla on kolme lasta miehen kanssa, jolla on yht. 8 lasta kolmen eri naisen kanssa ja ne olivat syntyneet ennen kuin mies oli täyttänyt 35 vuotta . Ja se mies oli ammatiltaan lähihoitaja ja asui pk-seudulla.

Voi luoja... Ei sun opiskelukaverilla ole paljoa järki pakottanut päätä, kun tuollaisen kanssa mennyt kimppaan ja vielä tehnyt lapsia tuohon tilanteeseen. 

Vierailija
24/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla mitä näiden ihmisten päässä liikkuu, jotka tehtailevat mukuloita pitkin kyliä. Voisiko joku tällainen ihminen antaa vastauksen? Onko tuollainen elämäntapa normaalia teidän piireissä? Vai mikä saa lisääntymään useamman eri ihmisen kanssa?

Vierailija
25/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, 7 lapsesta elarit 😅 en tiiä, itestä tuntuis vaikealta olla miehen kanssa jolla on noin monta lasta edellisistä liitoista. Onnea miehelle uuden kumppanin etsintään, toivottavasti tällä kertaa löytää pysyvän kumppanin.

Vierailija
26/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä naisten heikkolahjaisuuden

Eka vaimo porsii neljä...

Seuraava kolme lisää

Ja ap tekee pohdiskelevan aloituksen palstalle....

Kuinka tyhmiä naiset oikein ovat??

Vierailija
27/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sulla on se hyvä tilaisuus kysyä, että miten tuollaiseen tilanteeseen päädytään.

Kerro vaikka meillekin.

Vierailija
28/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi äitipuoleksi heittäytyä?

Näissä tilanteissa voi toimia ihan normaalistikin. Olet isän uusi kumppani, joka tutustuu lapsiin lapsien ehdoilla.

Vierailija
29/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään miehen, jolla oli ekan vaimonsa kanssa neljä lasta. Erosi tästä. Sitten toisen vaimon kanssa kolme lasta, vaimolla oli jo kaksi lasta entuudestaan. On eronnut tästä toisestakin vaimosta, elareita ei joudu maksamaan, kaikki jo täysi-ikäisiä. 

Vierailija
30/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään miehen, jolla oli ekan vaimonsa kanssa neljä lasta. Erosi tästä. Sitten toisen vaimon kanssa kolme lasta, vaimolla oli jo kaksi lasta entuudestaan. On eronnut tästä toisestakin vaimosta, elareita ei joudu maksamaan, kaikki jo täysi-ikäisiä. 

Niin?

Vierailija
31/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu ollut kolme kertaa naimisissa, siis mies ja hällä 7 lasta kolmen eri naisen kanssa ja meni uudestaan naimisiin ensimmäisen vaimon kans josta aikoinaan eros. Ja tämä on totta.

Vierailija
32/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu ollut kolme kertaa naimisissa, siis mies ja hällä 7 lasta kolmen eri naisen kanssa ja meni uudestaan naimisiin ensimmäisen vaimon kans josta aikoinaan eros. Ja tämä on totta.

Sellaista sakkia sitten. 

Vierailija
33/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhia! Ei ole totta! Apua!

Vierailija
34/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän miehen jolla on lapsia kahden eri naisen kanssa, ja nämä naiset on siskoksia. Aloitti vanhemmasta siskosta ja vaihtoi sitten nuorempaan siskoon. Mahtaa olla riemukkaita sukujuhlia. 

Vierailija
35/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhia! Ei ole totta! Apua!

Niinpä. Onko kukaan koskaan moisesta edes kuullut? Voi hyvän tähden sentään.

Vierailija
36/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 6 lasta 3 naisen kanssa.  Ihan kakarana eka suhde, täysin tuhoon tuomittu en tiedä ylipäätään miksi?. Erottiin lopulta.

Sitten törmäsin elämäni silloiseen rakkauteen. Paukutettiin 2 lasta molempien halusta. Nainen sairastui mielenterveys meni. Erottiin.  

Hetkeä myöhemmin tapasin lapsettoman naisen kuka ei halua lapsia. Kuinka ollakaan ehkäisy petti ja lapsi tuli. Lähestulkoon heti kun päästiin synnäriltä olikin jo uusi pulla uunissa. Oletettiin että imetys ja se ettei menkkoja ole riittää ehkäisyksi. Oltiin väärässä.  Nyt rukoilen että tämä suhde kestää.

Vierailija
37/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 6 lasta 3 naisen kanssa.  Ihan kakarana eka suhde, täysin tuhoon tuomittu en tiedä ylipäätään miksi?. Erottiin lopulta.

Sitten törmäsin elämäni silloiseen rakkauteen. Paukutettiin 2 lasta molempien halusta. Nainen sairastui mielenterveys meni. Erottiin.  

Hetkeä myöhemmin tapasin lapsettoman naisen kuka ei halua lapsia. Kuinka ollakaan ehkäisy petti ja lapsi tuli. Lähestulkoon heti kun päästiin synnäriltä olikin jo uusi pulla uunissa. Oletettiin että imetys ja se ettei menkkoja ole riittää ehkäisyksi. Oltiin väärässä.  Nyt rukoilen että tämä suhde kestää.

Lähinnä naurattaa toi sun tilanne. Toivotaan, että rukoilut auttaa. :D

Mutta on aika tollo, jos olettaa imetyksen antavan varman ehkäisyn.  

Vierailija
38/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei kasvata näitä lapsia, ovat jo aikuisia tai hän ei maksa elatusapua, miksi ei? Jos olisin hänen ensimmäinen vaimonsa, minulla ei olisi neljää lasta. Jos olisin hänen toinen vaimonsa, en edes harkitsisi lasten hankkimista miehelle.

Jos olisin mies, en ikinä menisi naimisiin nuoremman naisen kanssa. Koska tämä idiootti miettii yhä lasten hankkimista minun kanssani.

Vierailija
39/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä naurattaa toi sun tilanne. Toivotaan, että rukoilut auttaa. :D

Mutta on aika tollo, jos olettaa imetyksen antavan varman ehkäisyn.  

Sitä mäkin toivon. Tosin onhan tässä ehkä kasvanut ihmisenä aikapaljon ja oikeastaan vasta nyt tuntuu että olisi valmis isäksi ja puolisoksi.  

No näin me molemmat ajateltiin kun tosiaan täys imetys/ eikä menkoista tietoakaan 😂.. Eikä siinä ei haittaa yhtään nyt on tosi hyvä.

Vierailija
40/41 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2 lapsen yh, kun tapasin miesystäväni. Vasta kun lapset muuttivat pois kotoa, he tapasivat hänet.