Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi perjantaisin on aina niin alakuloinen olo?

Vierailija
07.11.2025 |

Inhoan perjantaita. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mulla on joku diagnoosi - ei voi tietää. 

Tulee mieleen, että mitä kuuluu mummolle?

Vierailija
22/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina alakuloinen olo. Sunnuntaina varsinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on nyt hyvä äänikirja menossa. Sitä kuuntelen puoleenyöhön saakka ja sitten kun olen nukkunut on jo lauantai. Ap

Vierailija
24/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalapaine, sateita. Odottaa jotain. Eikä näy sitä mitä odottaa.

Olin iltapäivällä ison kauppakeskuksen irtokarkkikaupassa. Siellä oli paljon väkeä ostamassa "lohtua" viikonlopuksi. Siellä oli kaiken ikäisiä ihmisiä ja vanhempia lasten kanssa. 

Vierailija
25/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo alakulo aina sunnuntaisin enkä oikein pääse kiinni siihen et mistä se johtuu. Olen jopa pohtinut että johtuuko siitä että nukun liikaa ja aivot ei toimi kunnolla... entäpä ruokavalio tai olenko juonut liian vähän vettä ja nedtehukka tekee vitutuksen, vai liika hiilarit vai mikä hemmetti. Vai se että olen sinkku ja usein yksin koko viikonlopun. 

Veikkaan yksinäisyyttä pääsyyksi. Viikonloppuna ja suurina juhlina korostuu se, ettei voi viettää aikaa jonkun itselle tärkeän henkilön kanssa.

Vierailija
26/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olet kuormittunut viikosta. Anna itsesi vain levätä perjantaisin ilman sen kummempia paineita. Anna itsesi olla alakuloinen jos siltä tuntuu. Tee jotain hemmottelua itsellesi. Jotain hyvää syötävää vaikka.

Vierailija
27/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo alakulo aina sunnuntaisin enkä oikein pääse kiinni siihen et mistä se johtuu. Olen jopa pohtinut että johtuuko siitä että nukun liikaa ja aivot ei toimi kunnolla... entäpä ruokavalio tai olenko juonut liian vähän vettä ja nedtehukka tekee vitutuksen, vai liika hiilarit vai mikä hemmetti. Vai se että olen sinkku ja usein yksin koko viikonlopun. 

Mä taas tykkään sunnuntaista ja maanantai on viikon paras päivä. Ap

Olet aika erikoinen. Mielestäni perjantai on parhaita päiviä. Lauantai on paras ja sunnuntai myös parhaita. Maanantai on surkein päivä ja ti-to on perus arkitylsyyttä.

Vierailija
28/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan yksinäisyyttä pääsyyksi. Viikonloppuna ja suurina juhlina korostuu se, ettei voi viettää aikaa jonkun itselle tärkeän henkilön kanssa.

Jolloin kannattaa opetella nauttimaan eniten omasta seurastaan. Silloin vapaapäivät yksin on yhtä juhlaa.