Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perjantaisin on aina niin alakuloinen olo?

Vierailija
07.11.2025 |

Inhoan perjantaita. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei pääse kahteen päivään töihin.

Vierailija
2/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapaine, sateita. Odottaa jotain. Eikä näy sitä mitä odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon paras päivä.

Vierailija
4/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo alakulo aina sunnuntaisin enkä oikein pääse kiinni siihen et mistä se johtuu. Olen jopa pohtinut että johtuuko siitä että nukun liikaa ja aivot ei toimi kunnolla... entäpä ruokavalio tai olenko juonut liian vähän vettä ja nedtehukka tekee vitutuksen, vai liika hiilarit vai mikä hemmetti. Vai se että olen sinkku ja usein yksin koko viikonlopun. 

Vierailija
5/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina odotan perjantaita, mutta on kyllä usein tosi yksinäinen olo

Vierailija
6/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo alakulo aina sunnuntaisin enkä oikein pääse kiinni siihen et mistä se johtuu. Olen jopa pohtinut että johtuuko siitä että nukun liikaa ja aivot ei toimi kunnolla... entäpä ruokavalio tai olenko juonut liian vähän vettä ja nedtehukka tekee vitutuksen, vai liika hiilarit vai mikä hemmetti. Vai se että olen sinkku ja usein yksin koko viikonlopun. 

Mä taas tykkään sunnuntaista ja maanantai on viikon paras päivä. Ap

Vierailija
7/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kotielämä sinulla on? Koetko työpaikan pakopaikaksi arjesta? 

Vierailija
8/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kotielämässä mitään vikaa ole. Ei ole mitään alkoholiongelmaa kun ei juoda jos sitä tarkoitat. Työelämä ei liity tähän kun en ole töissä. Jokin juttu se vaan on. Aina ollut. Ap

Vierailija
9/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kotielämässä mitään vikaa ole. Ei ole mitään alkoholiongelmaa kun ei juoda jos sitä tarkoitat. Työelämä ei liity tähän kun en ole töissä. Jokin juttu se vaan on. Aina ollut. Ap

Lisään vielä, että aina perjantaisin synkät ajatukset kiertää päässä, pelko lasten puolesta (ei ole syytä edes) ym kaikenlaiset ajatukset. Ap

Vierailija
10/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tajuaa, että edessä on taas yksi viikonloppu yksin. 

Vierailija
11/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tajuaa, että edessä on taas yksi viikonloppu yksin. 

En ole yksin. Mutta kyllä se piristää jos vklp pääsee jonnekin tai lapsimtulee kylään. Ap

Vierailija
12/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vei minut jostain syystä lapsuuteen. Tuttu tunne, joutui kestämään vanhempia taas viikonlopun.

Vierailija
13/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vei minut jostain syystä lapsuuteen. Tuttu tunne, joutui kestämään vanhempia taas viikonlopun.

Ehkä johtuu siitä?

Vierailija
14/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viikolla työ pitää ajatukset poissa yksinäisyydestä. Yksinäisyys iskee perjantaisin kun olisi mukava että joku olisi kainalossa katsomassa Vain Elämäätä ja sitä ennen perjantaisaunan viilentelyllä hämäryvässä syysillassa.

Vierailija
15/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tekemätön työviikko ahdistaa työtöntä. Vituttaa että töissäkäyvien enemmistöllä on seuraavat kaksi päivää vapaata, ja se tuntuu heistä ihanalta.

Vierailija
16/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tekemätön työviikko ahdistaa työtöntä. Vituttaa että töissäkäyvien enemmistöllä on seuraavat kaksi päivää vapaata, ja se tuntuu heistä ihanalta.

Eipä.oo käynyt edes mielessä tuollainen skenaario 😆. Ap

Vierailija
17/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mulla on joku diagnoosi - ei voi tietää. 

Vierailija
18/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yksinäisyyden kokemukseen liittyy, kun periaatteessa vapaa viikonloppu on ihana ja odotettu, mutta se ettei sitäkään voi jakaa kenenkään kanssa saa aikaan tympeän fiiliksen perjaitaisin. 

Vierailija
19/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös saattaa Lauantai olla vähän huono päivä. Sunnuntaisin yleensä piristyn ja siivoan yms. Laitan kodin kuntoon, viikolla en aina kerkeä/jaksa. Varmaan juurikin tuo, kun on yksin.

Vierailija
20/28 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ainakin perjantai on viikon väsynein päivä. 😴 Maanantai-keskiviikkona täynnä energiaa, samoin lauantaina ja sunnuntaina, kun ei tarvitse nousta kellon soittoon jo kuudelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä