Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset kuvittelevat voivansa muuttaa maapallon ilmastoa?

Vierailija
07.11.2025 |

Miksi suomalaiset kuvittelevat voivansa muuttaa maapallon ilmastoa?

Tämä tulee mieleen, ainakin jos seuraa YLE:n lähetyksiä.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuvittele, mutta tietävät, että kaikki maat yhdessä pystyvät hidastamaan tai ainakin vähentämään haitallisia vaikutuksia. Jonkun on oltava edelläkävijä ja esimerkkinä, nyt taitaa olla Ruotsi ja voimme ottaa heistä oppia. Meillä on moraalinen vastuu toimia, käytämme henkeä kohti laskien eurooppalaisista eniten luonnonvaroja.

Vierailija
82/84 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset saastuttavat enemmän kuin suomalaiset. Kun ottaa huomioon sen että Suomessa on talvisin melko kylmä ja lämmitykseen kuluu energiaa niin aivan turha vinkua mitään. Me olemme jo tehneet oman osamme, nyt on Kiinan vuoro.

Lopettakaa se kiinatuotteiden osto, Temut sun muut, hyihyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto on maailman paras auto, mun perheeni on maailman paras, mun maani on maailman paras...suomalainen on makeilija.

Silti myönnettäköön se, että tämä maa jolla ei ole mitään varaa neuvoa ja opastaa muita on kuitenkin meille se oikea.

Vierailija
84/84 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kuvittele, mutta tietävät, että kaikki maat yhdessä pystyvät hidastamaan tai ainakin vähentämään haitallisia vaikutuksia. Jonkun on oltava edelläkävijä ja esimerkkinä, nyt taitaa olla Ruotsi ja voimme ottaa heistä oppia. Meillä on moraalinen vastuu toimia, käytämme henkeä kohti laskien eurooppalaisista eniten luonnonvaroja.

Otitko laskuissasi huomioon lämpötilat, esim. verrattuna kreikkalaisiin?