Joku mummo osti 9 purkkia kermaa kaupasta, minä ihmettelin kassajonossa että yksinkö juo ne kaikki?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Oisit kysyny, että mitä kummaa.
Miksi olisi pitänyt kysellä toisten ostoksista mitään
Vierailija kirjoitti:
Kerma on terveellistä koska kerman maitorasva on homogenoimatonta ja se sisältää maitorasvan kaikki parhaat terveyshyödyt.
Samaa ei todellakaan voi sanoa synteettisistä vähärasvaisista ruokakermoista jotka voivat olla silkkaa kasvirasvaa syöpää aiheuttavilla lisäaineilla höystettynä.
Maitorasvalla ei ole terveyshyötyjä vaan terveyshaittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan harvoin niitä missä on pitkät päiväykset 10 prk kerralla enkä ole mummo. Ei viiti yhtä purkkia erikseen aina hakea
Mihin sinulla menee kermaa? En ole koskaan ostanut kermaa.
Eli se on kauhean ihmeellistä jos joku ostaa esim. Kermaa koska sinä et osta
Vierailija kirjoitti:
Asia kiinnostaa sinua, koska ...
Yksäisistä Alzheimeria sairastavista mummoista pitää tehdä huoli-ilmoitus!
Kerma on niin hyvää, jonkin sitä joskus, kahviin, marjojen ja lettujen kanssa, NAM
Vierailija kirjoitti:
Kerma on niin hyvää, jonkin sitä joskus, kahviin, marjojen ja lettujen kanssa, NAM
..juonkin...
jaahas.. omenapiirakkaan menee 2 purkkia, uunikalaan menee1 purkki, lanttulaatikon tekoon menee 2 purkkia... tuossa oma kerta ostokseni eiliseltä
Näin eilen kun joku mies osti ~24 pakettia jauhelihaa kaupasta. Tunkekoon ne vaikka ahteriinsa, ei mua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisit kysyny, että mitä kummaa.
Miksi olisi pitänyt kysellä toisten ostoksista mitään
Täällä kuitenkin ihmettelit, mistäpä me se voitaisiin tietää.
Voi olla, että hän aloitti jo joululeivonnaiset ja ajatteli vaikka pakastaa kakkuja ja pikkuleipiä.
Ehkä hän leipoo myyjäisiin?
Hän sai ehkä kyydin ja osti kerralla enemmän.
Olisit kysynyt. Minä en jää ihmettelemään kenenkään ostoksia vaan yritän suoriutua nopeasti muiden tieltä. Ap on tukkona kassalla.
Mummot osaa leipoa kaikkea, mihin tarvitaan kermaa. Osaatko sinä?
Aika moni ostaa 24 purkkia olutta eikä sitä suuremmin täällä ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen kun joku mies osti ~24 pakettia jauhelihaa kaupasta. Tunkekoon ne vaikka ahteriinsa, ei mua kiinnosta.
Minä näin, että joku osti 24 tölkkiä kaljaa. Miksi osti noin paljon, olikohan alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan harvoin niitä missä on pitkät päiväykset 10 prk kerralla enkä ole mummo. Ei viiti yhtä purkkia erikseen aina hakea
Niinhän se kannattaa. Jos ei tiedä mitä leipoo seuraavaksi ja tekeekö jotain laatikoita, niitä voi mennä kerralla monta. Mummot tekee usein muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinulla menee kermaa? En ole koskaan ostanut kermaa.
Et sitten ilmeisesti osaa tehdä ruokaa.
Mummot ostakoot vaikka korillisen kermaa, ei kiinnosta. Itsekin ostan useamman purkin. Täällä myydään liian pieniä purkkeja, saisi olla litran purkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Saattoi olla mun äiti. Ostaa mökille varastoon, kun sitä menee leivontaan, kahvikermaksi, ruokaan, jne. Hän on jo 85-vuotias, niin ehkä se hänelle suotakoon.
Enpä tiennytkään että kerman ostoonkin on ikäraja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerma on terveellistä koska kerman maitorasva on homogenoimatonta ja se sisältää maitorasvan kaikki parhaat terveyshyödyt.
Samaa ei todellakaan voi sanoa synteettisistä vähärasvaisista ruokakermoista jotka voivat olla silkkaa kasvirasvaa syöpää aiheuttavilla lisäaineilla höystettynä.
Maitorasvalla ei ole terveyshyötyjä vaan terveyshaittoja.
Mitä siitä sitten?
Mä ihmettelin maanantai aamuna kymmenen maissa ruokakaupassa ollessa raksa äijää kun se osti 24päkin kaljaa. Maanantaina jo heti. Ehkä sillä on niin kiire sit töissä koko viikon,et ne on perjantaille valmiina?? Kiva kun joku painaa koko viikon pitkää päivää ettei ennen ilta ysiä ehdi kauppaan.
Ehkä hän keittää pikkujouluksi riisipuuroa koko suvulle. Kermaa menee minullakin monta purkkia viikossa.