Olen täysin samaa mieltä
Ei hirveän kivan näköinen silmä. kun on oudon näköinen (lasittunut, joskus punainen, vetinen) ja samoin ärsyttää, jos joku kulkee puolisokeana ulkona ja kaupoissa.
Eikö olekin oksettavan sairasta, että tuollainen silmä on järjestetty, kyllä luot oikein. Järjestetty sabotoiden ja rikoksin eräälle naiselle.
Muille ja hänelle itselleen valehdeltu kyseessä olevan jotain muuta.
Hän kyllä itse tietää RIKOKSISTA.
Muut ihmetelleet vaan, että miten se ei ole parantunut kun käynyt jo 7 kertaa silmälääkärissä ja silmätippojakin saanut niihin. Eikö ole kummallista?
Hieman ehkä Hehheh?
Joku tavallinen vaiva kun ikääkin on? Buhahaa!
Hehhehonko ihmiset noin tyhmiä oikeasti?
Tuosta saisi hyvän aiheen kirjaan: Tosi tarinoita miten rikoksia suoritetaan terveydenhuollossa Helsingin alueella.
Valitettavasti tosi tarina tällä kertaa.
Siis jumalauta! Eihän se voi edes ajaa autoa, hankkia silmälaseja, hankkia piilareita kun tuo vaiva on silmässä jo neljättä vuotta! Eikö ole sitten merkillistä?
Only in Finland I hope ?
Ai niin. Eihän se pärjää edes lentokentillä kun ei näe!
Onkohan jotain vikaa sellaisen henkilön persoonassa ja mielenterveydessä, ketä tietäö tuollaisista sabotoinneista, mutta ei sano siitä eteenpäin? Salaa siis törkyrikoksia,,jotka koskee jonkun terveyttä?
A vastuu hoitaa asia itse? No onhan hän ollut jo monta kertaa kyselemässä, että mikä on.