Kerrotaanko nuoruuden ja nuoren aikuisuuden seksiseikkailuja
Kommentit (31)
Sulla ollut vähän hiljaisempi nuoruus, kun aloitit noin vahvasti.
Olen huomannut usein miesten runkaavan kuntosalin vessassa, kuvaamiaan naisten treenipyllyjä kännykltä katsellen. 🤢
Vierailija kirjoitti:
En uskalla kertoa. En minä mikään seksihurjastelija ikinä ollut.
Mieheni on kuukausien työmatkalla Briteissä ja häpeäkseni petän häntä. Yritin etsiä tyydytystä erilaisista leluista, mutta mikään ei tuntunut riittävältä. Aloin epäillä, että minulla oli jokin ongelma tai häiriö, joka vaikutti seksuaaliseen halukkuuteeni. Mutta minä tiesin, että mikään lääkitys tai terapia ei voisi täysin tyydyttää tarpeitani. Tarvitsin jotain enemmän, jotain erikoisempaa. Silloin muistin vanhan ystäväni, joka oli aikoinaan vihjaillut minulle omasta erityisestä "lahjakkuudestaan" makuuhuoneessa. Olin aina pitänyt häntä houkuttelevana ja kiehtovana, joten päätin ottaa yhteyttä häneen, kun oli yhtenä iltana juonut viiniä. Leikillä vain. Keskustelimme pitkään ja vitsaillen siitä, mitä minä tarvitsin ja mitä hän voisi tarjota. Hän oli ymmärtäväinen ja empaattinen, ja lopulta suostuin tapaamaan hänet.
Kun lopulta kohtasimme, en tiennyt mitä odottaa. Mutta heti kun hän kosketti minua ensimmäistä kertaa, tunsin valtavan aallon nautintoa ja kiihkoa vyöryvän ylitseni. Hän tiesi tarkalleen mitä tehdä ja mitä minä tarvitsin, ilman että minun tarvitsi edes sanoa siitä ääneen. Tärisin orgasmeista.
Yhdessä vietimme unohtumattoman yön täynnä intohimoa ja halua, joka tyydytti minut enemmän kuin mikään muu koskaan ennen. Hän oli juuri se mies, joka pystyi auttamaan minua tässä himossa, ja olin kiitollinen hänelle jokaisesta hetkestä.
Soittelin miehelleni puhuen kuinka häntä kaipaan. Vaikka tiesin, että vanha ystäväni oli vain väliaikaista helpotusta, olin kiitollinen siitä, että minulla oli joku, joka ymmärsi minua ja oli valmis auttamaan minua tyydyttämään tarpeeni. Tein tämän miehen kanssa asioita, joita edes aviomieheni ei ole kehdannut ehdottaa. Ja vaikka tiesin, että se saattaisi herättää monia kysymyksiä ja tuomioita muilta, en välittänyt siitä. Olin valmis tekemään mitä tahansa saadakseni sen tunteen tyydytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet voi lukea palstaa.
Essi tyydytti itseään työpaikan vessassa, kun nolo kuulutus keskeytti puuhat! Sooloseksiä töissä. Yllättävän moni on harrastanut sooloseksiä työpaikallaan, selviää Iltalehden lukijakyselystä. Tällaisia lepohetkiä itsetyydytys voi tarjota kesken kiireisen päivän.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/9189d2a7-06c8-45f6-a6aa-36a35…
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut usein miesten runkaavan kuntosalin vessassa, kuvaamiaan naisten treenipyllyjä kännykltä katsellen. 🤢
Ylilaudalta katselit.
Olin töissä yliopistolla ja voin vannoa, että sinkkuja on paljon. Ovat yleensä rumia ja/tai sosiaalisesti kömpelöitä. Yök oksennus 🤢 Miettikää niitä lahnoja naisia, piipertäjiä. Sängyssä makaavat seksissä, nöh nöh sanovat hiljaa. Oon meinaan korjannut kaikki. Tottakai. Miksi en olisi. Oon sonni.
Häpykarvojen värjäystä ja kristallikoristeita. Hurjimmillaan häpyhuulten valkaisua tai pienennysleikkauksia. Erilaiset villitykset kiertävät maailmalla.
https://yle.fi/a/3-9653400
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä yliopistolla ja voin vannoa, että sinkkuja on paljon. Ovat yleensä rumia ja/tai sosiaalisesti kömpelöitä. Yök oksennus 🤢 Miettikää niitä lahnoja naisia, piipertäjiä. Sängyssä makaavat seksissä, nöh nöh sanovat hiljaa. Oon meinaan korjannut kaikki. Tottakai. Miksi en olisi. Oon sonni.
Kerro joku oikea kokemus joskus. Ai nii sä jo kerroitkin runkkausjutun.
Vierailija kirjoitti:
Häpykarvojen värjäystä ja kristallikoristeita. Hurjimmillaan häpyhuulten valkaisua tai pienennysleikkauksia. Erilaiset villitykset kiertävät maailmalla.
https://yle.fi/a/3-9653400
Ei ollut villityksiä, kun minä olin nuori. Napapaidat tosin oli ysärillä muotia, niin mä olin hevostallilla napapaidassa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kertoa joku juttu, jotta saa tsempattua muita.
Kerran alaikäisenä päädyin yhden ihastuksen kanssa johonkin kellariin.
Loppu sujui niin kuin kauhuelokuvassa.
Ei mulla sellaisia nuorena ja nuorena aikuisena ollut. Yli kolmekymppisenä vasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla sellaisia nuorena ja nuorena aikuisena ollut. Yli kolmekymppisenä vasta.
No tää on kyllä ihailtava juttu. Sulla on alkanut seksielämä, kun mulla loppui.
Kerran harrastin peräkkäisinä päivinä seksiä kolmen eri naisen kanssa ilman kumia. Siis noita naisia tapailin. Olihan se jännää. Kaikki saatiin sukupuolitauti. 🤣🤤
Juu juu kerroin heille sit kyl kaikille erikseen, että olin saanut taudin jo aiemmin, mutta en tiennyt ja että "hyvä käydä sunkin rakas testeissä"
En siis tiennyt taudista oikeasti. Oli kyl kuumaa 🥵