Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitän suurimman osan lahjoista roskiin

Vierailija
06.11.2025 |

En tykkää lahjoista ollenkaan. Tulee joku tavara / asia mitä en tarvitse. Poikkeuksena esim viinipullot / erikoisoluet. Muut lahjat, kuten kynttilät, kortit, keittiötarvikkeet, astiat ja pyyhkeet heitän roskiin heti, kun lahjanantaja on poissa. Koko lahjaperinteen voisi poistaa Suomesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kieltänyt tuomasta tavara lahjoja synttärinä. Sain viinin, olutta, ruokia . 

Vierailija
2/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ap tarvitse tyhmyyttäsi täällä todistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roskiin? Onko uffalaatikko liian kaukana?

Vierailija
4/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää. Olemme jo aikaa sitten tehneet päätöksen ettemme osta aikuisille lahjoja. Pieni lapsi on eri asia🥰Menemme aattona ulos syömään, kenenkään ei tarvitse hikoilla kokkina ja piikana. Jokaiselle löytyy mieleistä jos  on kinkulle allerginen😂

Vierailija
5/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet sen jo kertonut kaikille tutuillesi?

Vierailija
6/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sinne laittaa kynttilöitä ja keittiötarvikkeita?

Vierailija
7/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että et tykkää lahjoista. Mutta älä heitä roskiin, anna jollekin tutullesi joka tykkäisi sellaisesta tai lahjoita kirpputorille. Jollekin toiselle niistä voi olla iloa. Niiden valmistukseen on käytetty aikaa, materiaalia ja energiaa jotka menee hukkaan jos heität roskiin.

Vierailija
8/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietetään joulua luult 12 hengen ryhmässä ja minulla on lahjat kaikille. Käyttöesine, joka käytössä kuluu. Kaikki iltaa varten on valmis, kynttilät, pöytäliina jne. Teen itse vähän , valtaosan tilaan, työpaikan lounasravintolasta. 

En luult saa juurikaan lahjoja, jotem jokaisesta olen kiitollinen

Vierailija
9/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako sinne laittaa kynttilöitä ja keittiötarvikkeita?

Saa laittaa myös kodintavaraa!! Laatikon kyljellään lukee sallitut tuotteet. Jos kynttilät ei käykään, jätä ne vaikka bussipysäkille tms. Jollei tuttavia/keräyspisteitä ole missään. Kalliitahan ne on!

Vierailija
10/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heitä roskiin, anna muille. Tampereen Härmälässä on upea systeemi, jalkakäytävillä on laatikoita joissa lukee että saa ottaa. Toistaiseksi en ole löytänyt mitään itselleni sopivaa mutta luulen että moni on.

Vierailija
11/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän aina lahjaksi shampanjapullon. Se ei mene koskaan roskiin.

Vierailija
12/12 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä heitä roskiin, anna muille. Tampereen Härmälässä on upea systeemi, jalkakäytävillä on laatikoita joissa lukee että saa ottaa. Toistaiseksi en ole löytänyt mitään itselleni sopivaa mutta luulen että moni on.

Kivasti vesisateessa ja nuorison potkittavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä