en halua harrastaa seksiä koska pelkään hysteerisesti tauteja
olen jo 38 vuotias mies ja olen neitsyt . nyt mulla on tapailu kumppani ja olen niitä miehiä eli sateenkaariväkeä. Haluaisin kyllä seksiä joskus mutta pelkään tartubtija kortsusta huolimatta.
Kommentit (25)
Jokainen päättä itse harrastaako vai ei. Kuitenkaan aina elämässä ei kannata riskejä pelätä liikaa varsinkaan jos suojautuu :)
Ap, Sinulla on syy pelätä seksitauteja, kuten jokaisella jolla on tilapäinen kumppani. Anaaliseksi lisää vielä tautiriskiä.
Kehotan sinua kääntymään Jumalan puoleen, että Hän antaisi sinulle uskon, ja että saisit vastaanottaa Jeesus elämääsi. Pyhä Henki ohjaa uudestisyntynyttä Jumalan tahdon mukaiseen elämään, ja parannukseen.
Jumala on Raamatussa määrännyt ihmisen seksuaalisuuden toteuttavaksi vain ja ainoastaan miehen ja naisen välisessä avioliitossa. Samaa sukupuolta olevien seksisuhteet ovat kauhistus Jumalalle, syntiä. Kuten myös heteroiden avoliitot ja irtosuhteet. Kaikki jotka eivät ole avioliitossa ( mies ja nainen) pitäisi elää selibaatissa, Jumala antaa voimaa siihen.
Kaikkea Hyvää Sinulle, Ap!
Mä en pysty edes pussailee miesten kans, kun ajattelen sitä faktaa, että suurin osa suomalaisista miehistä ei pese hampaita 2 x päivässä, lankaa kerran päivässä, hoidata reikiä/ientulehduksia jne. Hyi hemmetti, tiedä mikä mätäsuu joku deittikumppani sattuu olemaan ja saa jonkun sydänkohtauksen aiheuttavan tappajabakteerin pikkupusuttelusta🤢
Pyydä kumppania käymään sp-testissä. Itse nuolen kaikki mimmit jotka haarojaan avaa mulle ja annan lutkuttaa paljasta penistäni.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä kumppania käymään sp-testissä. Itse nuolen kaikki mimmit jotka haarojaan avaa mulle ja annan lutkuttaa paljasta penistäni.
Sulla onkin varmaan kaiken maailman taudit tuolla menolla🤢.
Testit molemmille? Yksin tauti on jo, niin se ei voi tulla. Muut pystyy lääkkeillä hoitamaan. Hiv olisi erittäin ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, Sinulla on syy pelätä seksitauteja, kuten jokaisella jolla on tilapäinen kumppani. Anaaliseksi lisää vielä tautiriskiä.
Kehotan sinua kääntymään Jumalan puoleen, että Hän antaisi sinulle uskon, ja että saisit vastaanottaa Jeesus elämääsi. Pyhä Henki ohjaa uudestisyntynyttä Jumalan tahdon mukaiseen elämään, ja parannukseen.
Jumala on Raamatussa määrännyt ihmisen seksuaalisuuden toteuttavaksi vain ja ainoastaan miehen ja naisen välisessä avioliitossa. Samaa sukupuolta olevien seksisuhteet ovat kauhistus Jumalalle, syntiä. Kuten myös heteroiden avoliitot ja irtosuhteet. Kaikki jotka eivät ole avioliitossa ( mies ja nainen) pitäisi elää selibaatissa, Jumala antaa voimaa siihen.
Painu sinä helvettiin
Itsellä vähän sama juttu. En jotenkin koe seksiä sen arvoiseksi että olis valmis ottamaan riskejä sukupuolitaudeista. Ootteko kauan tapailleet? Tuo varmaan jo, että on valmis tapailemaan eikä heti vonkaa seksin perään kyllä varmastikin lisää luotettavuutta. Sukupuolitautitestiin passittaminen tuntuu vähän ylimitoitetulta, kuinkahan moni suostuis. Tartuntariskiin tietty myös vaikuttaa aika paljon se millä tavalla seksiä harrastetaan. Kondomi on varmaan suurimmassa osaa tavoista välttämätön riskin minimoimiseks ja sen kanssa nussiminenhan tunnetusti kyllä on vähän kun kumi ankkaa panis. Etenkin sellasten extra durable minälie paksujen kanssa jos rikkoutuminen pelottaa
En tiiä. Haluatko sitten elää mahdollisimman turvassa mahdollisimman pitkään, vai tehdä myös sellaisia asioita joita halut vaikka siihen liittyiskin joku riski
Ei se seksi mikään pakko ole, jos ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu sinä helvettiin
Noin "kauniisti" kirjoitetaan kun ei tunne Jumalaa.
Kaikkea Hyvää Sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu sinä helvettiin
Se että sokerikuorrutat vihaa täynnä olevan viestisi ei tee siitä kaunista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu sinä helvettiin
Se että sokerikuorrutat vihaa täynnä olevan viestisi ei tee siitä kaunista
Jumalan Sana ei ole vihaa, vaan totuutta. Toki voit vapaasti olla uskomatta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan mm esiaviollisesta seksistä jatkuvasti. Miksi paasaat jumalan laeista vain homoseksuaalisuutta käsittelevässä avauksessa? Ymmärtääkseni raamattu ei aseta homoseksuaalisuutta muihin synteihin verrattuna mitenkään erityiseen asemaan. Et kai yritä täällä määritellä sitä mikä on jumalan mielestä oikein ja mikä väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan mm esiaviollisesta seksistä jatkuvasti. Miksi paasaat jumalan laeista vain homoseksuaa
Viestissäni en suinkaan kirjoita vain samaa sukupuolta olevien suhteista, vaan myös heteroiden avoliitoista ja irtosuhteista!
Jeesus oli kyllä ihan nätti poju. Tulispa vetämään mua perseeseen
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli kyllä ihan nätti poju. Tulispa vetämään mua perseeseen
Ei ihme että kaikki seksittömät tantat jeppeen rakastuu ;)
Kumppani vakuuttaa olevan tauditon ja uskon, mutta pelkään silti jos hänellä on tietämättään jotain. Kärsin ocd häiriöstä.
ap