SDP: Sanna ei ollut ihmisten ihminen
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011602043.html
Sanna Marin nosti tuoreessa kirjassaan esiin Sdp:n likaisen pelin. Nyt puoluevaikuttajat kertovat IS:lle suorasanaisesti oman näkemyksensä, osa on täysin eri mieltä Marinin kanssa. Oli turha taistella häntä vastaan, yksi haastatelluista sanoo.
Kommentit (252)
Marin suolasi demarit joten tuskin enää palaa demarien listoille.
Yllättäen moni on jo kiirehtinyt kiistämään useat sannan väitteet. Eipä yllätä että valehtelija valehtelee ja syyttää muita, kun samanlaista meno oli jo pääministeriaikoina. Käytös viittaa aika vahvasti narsismiin päin.
Persujen trollitehdas se jaksaa puksuttaa. Onko tullut taas perseiltyä viime ajat kun paniikki kasvaa?
Epätoivoista on Persutoimiston trollaus.Epätoivoista.
Demarit on outoja, Heinäluoman mukaan Nykin uusi muslimi pormestari Mamdani on sosialisti, ja edustaa käytännössä suomalaista sosialidemokratiaa. 😯
Vierailija kirjoitti:
Mollausketju vol.554899625578885
Miksi joillakin demareilla on vaikea keskustella asiallisesti. Sinäkin heti väität mollausketjuksi tai alat huutaa että on persujen tekemä aloitus.
juuri siksi laitoin aloituksen, koska demareiden kesken asioista on vaikea keslustella ja onneksi is teki uutisen. Olen siis demari
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen moni on jo kiirehtinyt kiistämään useat sannan väitteet. Eipä yllätä että valehtelija valehtelee ja syyttää muita, kun samanlaista meno oli jo pääministeriaikoina. Käytös viittaa aika vahvasti narsismiin päin.
Pitäiskö sun mennä töihin? Eikä puskee täällä yksin kolmea sivua paskaa? Kirjoituksesta näkee heti että sä täällä yksin riehut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna oli vain omalla asiallaan. Hurmasit mummot kyynelehtimällä ja kertomalla olevansa vain ihminen hänkin. Sai aikaan henkilökultin. Työt jäi tekemättä bailatessa ja juttuja antaessa
Huolestuttavaa miten vähän kansalle riittää
Vain sille punaiselle osalle,ei minulle,näen kyllä tyhjän läpi.
Samat, uskottavuus ja osaaminen puuttui alusta alkaen. Keskittyi loukkaantumaan asioista ja kehitti naisvihasyyttely kilven itselleen. Kaikki kritiikki oli naisvihaa
Tässä ketjussa on varmasti paljon persuja, joten tulin vain kysymään, joko Riikka Purra on kommentoinut puolueessaan rehottavaa nepotismia?
Vierailija kirjoitti:
Kovaa ja likaista peliä SDPllä
Demarit eivät osaa ottaa asiallista kritiikkiä vastaan. Jokainenhan näki miten surkeassa jamassa demarit oli. Nyt näyttää sama toistuvan oikeistodemari Lindtmanin johdolla. Demarit näyttävät täysin idiooteilta tapellessaan keskenään. Kannatus hupenee tuolla menolla vaaleihin tultaessa.
Miksi joillakin demareilla on vaikea keskustella asiallisesti. Sinäkin heti väität mollausketjuksi tai alat huutaa että on persujen tekemä aloitus.
juuri siksi laitoin aloituksen, koska demareiden kesken asioista on vaikea keslustella ja onneksi is teki uutisen. Olen siis demari
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Marin voittaa Lindtmanin 6-0 ja se tullaan näkemään.
Porvoossakin on näköjään joku jo herännyt.
Eihän nyt olekaan vasta kuin iltapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on varmasti paljon persuja, joten tulin vain kysymään, joko Riikka Purra on kommentoinut puolueessaan rehottavaa nepotismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue kolme sivua ja mieti uudestaan. Etkä ole demari. Pena Peppukipee Persunen m54 siellä taas huutelee. Välillä oot nainen, välillä perheen isä, mutta tuskin oot mitään noista.
Vierailija kirjoitti:
Persujen trollitehdas se jaksaa puksuttaa. Onko tullut taas perseiltyä viime ajat kun paniikki kasvaa?
Eli onko tämä persujen trollitehdas siis yksi näistä demareiden kuppikunnista, vai miten persut nyt liittyivät tähän(kin)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko tämä persujen trollitehdas siis yksi näistä demareiden kuppikunnista, vai miten persut nyt liittyivät tähän(kin)?
Marinia vihattiin niin omassa puolueessa kuin kaikissa muissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue kolme sivua ja mieti uudestaan. Etkä ole demari. Pena Peppukipee Persunen m54 siellä taas huutelee. Välillä oot nainen, välillä perheen isä, mutta tuskin oot mitään noista.
Jipii,olen Peesu,Peesu Peesu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä tasoa keskustelu on ollut viime vuodet SDPn sisällä. Siksi on hyvä, että se tuodaan julki. Puolueessa on paljon tuollaisia kiusaajia kuin edellinen vastaaja ja muut yritetään vaientaa. Lukekaa se IS juttu
Sanojen ja sanomisten vääristeleminen on palstalaisten siunattu tapa.