Legendaarisen maasturimerkin siirtyminen akkuautoihin kangertelee pahasti - Jo parikymmentä tulipaloa
Kyllä se pitäisi jo tunnustaa, että tämä nykyinen litiumakkutekniikka ei sovellu sähköautoihin. Liian vaarallisia autoja.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/b700c03d-f3bd-468b-a553-e3b8468f17…
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Tepolla ankeaa taas.
Onhan se ankeaa jos auto palaa.
Miksi haaskata aikaa ja rahaa akkuteknologian tutkimiseen ennen tuotantoa, kun voi pistää tuotannon pystyyn ja kuulla palautetta asiakkailta? :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Tepolla ankeaa taas.
Onko se Tepon(?!) vika, jos Jeep joutuu tekemään takaisinkutsun 400 000 autolle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haaskata aikaa ja rahaa akkuteknologian tutkimiseen ennen tuotantoa, kun voi pistää tuotannon pystyyn ja kuulla palautetta asiakkailta? :D
Paloriskin vuoksi Stellantis kehottaa omistajia pysäköimään autonsa ulos kauas rakennuksista, kunnes ne on tarkistettu. Ajoakkua ei saa myöskään ladata. 😀
sähköautoja kokeiltiin jo toistasataa vuotta sitten ja nykyään tulisi keskittyä vetyteknologiaan
itsellä 20v vanha diesel, toimii luotettavasti.
Kyllä on Tepolla ankeaa taas.