Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Legendaarisen maasturimerkin siirtyminen akkuautoihin kangertelee pahasti - Jo parikymmentä tulipaloa

Vierailija
06.11.2025 |

Kyllä se pitäisi jo tunnustaa, että tämä nykyinen litiumakkutekniikka ei sovellu sähköautoihin. Liian vaarallisia autoja.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/b700c03d-f3bd-468b-a553-e3b8468f17…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Tepolla ankeaa taas.

Vierailija
2/7 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Tepolla ankeaa taas.

Onhan se ankeaa jos auto palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haaskata aikaa ja rahaa akkuteknologian tutkimiseen ennen tuotantoa, kun voi pistää tuotannon pystyyn ja kuulla palautetta asiakkailta? :D

Vierailija
4/7 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Tepolla ankeaa taas.

Onko se Tepon(?!) vika, jos Jeep joutuu tekemään takaisinkutsun 400 000 autolle?

Vierailija
5/7 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haaskata aikaa ja rahaa akkuteknologian tutkimiseen ennen tuotantoa, kun voi pistää tuotannon pystyyn ja kuulla palautetta asiakkailta? :D

Paloriskin vuoksi Stellantis kehottaa omistajia pysäköimään autonsa ulos kauas rakennuksista, kunnes ne on tarkistettu. Ajoakkua ei saa myöskään ladata. 😀

Vierailija
6/7 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköautoja kokeiltiin jo toistasataa vuotta sitten ja nykyään tulisi keskittyä vetyteknologiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä 20v vanha diesel, toimii luotettavasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi