Kuka ostaa karkkia ja suklaata kun hinnat on järjettömät?
Jokin kämäinen karkkipussi ja hinta alkaa minimissään kolmosella jos hyvää haluaa. Konvehtirasia yli 6 euroa. Suklaalevy noin 3-5 euroa. Katsoin suklaasuukkoja ja hinta oli päälle 5 euroa. Joo, ei ole pakollisia, mutta ostettaviksi kai ne on tarkoitettu?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen syö karkkia pari kertaa vuodessa.
Minä olen "eppunormaali" ihminen ja syön joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni näyttää ostavan. Ei niitä muuten olisi hyllymetreittäin kaupoissa. Eipä joku 3€ kerran viikossa tunnu missään normaalissa työssä käyvällä ihmisellä.
Minulla menee 3 euroa päivässä.
Syön karkkia ja suklaata jos siltä tuntuu. Toki voi aina hyödyntää aletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni näyttää ostavan. Ei niitä muuten olisi hyllymetreittäin kaupoissa. Eipä joku 3€ kerran viikossa tunnu missään normaalissa työssä käyvällä ihmisellä.
Minulla menee 3 euroa päivässä.
Sinä oletkin sokerinarkkari.
Mä ostan, mutta en niin usein, että talous siihen kaatuisi. Kaikkihan on kallistunut.
Mä ostan, eikä kiinnosta hinnat. Pyrin herkuttelemaan suklaalla tai karkeilla pari kertaa kuukaudessa. Ihan sama mitä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole läskejä jotka vetää pussin kerralla.
Pitääkö siihenki olla läski? Tunnen monta laihaa ihmistä jotka vetävät kerralla pussin tai suklaalevyn.
Voi laihallakin olla syömishäiriö.
Ei tässä siitä ollutkaan kysymys.
Hinnasta riippumatta: debiilit ostaa.
Minä läski. Mutta ostan vain halpoja tuotteita. Nyt keski-iässä on tullut joku oivallus että tässä hautaan mennään anyway joten syön mitä haluan ja syyllistäjät voivat syttyä tuleen. Krematorio polttaa läskit pois.
Aikuisena olon mahtavuutta, voi ostaa ja syödä karkkia vaikka joka päivä!!
Varmaan kontrollifriikkejä vitut-taa että osa porukasta vetää karkkia ja suklaata mums mums 😋 Eikä kaikki ole edes läskejä. Kyllähän se on niin ettei ne nallekarkit aina mene tasan tässä elämässä. Ja minä juon vielä viiniäkin nautinnolla 💃
Ostan yleensä 100-150g irtokarkkeja kerran kaks kuussa. Eli hintaa reilun euron luokkaa, ei aiheuta konkurssia. Valmiit pussit on niin järjettömiä säkkejä, ettei sellaista pysty syömään yhtä laatua.
Mikäs sen mukavampaa kuin perjantai-iltana suklaata ja lasi tai kaksi punaviiniä 😊 Ei ole hinnalla väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ostan yleensä 100-150g irtokarkkeja kerran kaks kuussa. Eli hintaa reilun euron luokkaa, ei aiheuta konkurssia. Valmiit pussit on niin järjettömiä säkkejä, ettei sellaista pysty syömään yhtä laatua.
Ei niissä ole vain yhtä laatua. Nytkin minulla on pussi, jossa on suklaata, salmiakkia, lakuja ja hedelmäkarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole läskejä jotka vetää pussin kerralla.
Pitääkö siihenki olla läski? Tunnen monta laihaa ihmistä jotka vetävät kerralla pussin tai suklaalevyn.
Voi laihallakin olla syömishäiriö.
Tai hyvät geenit ja on lisäksi läpipasko!
Vierailija kirjoitti:
Öööh, ei kukaan aikuinen syö karkkia? Ne on lapsille tarkoitetttu.
Öö , kyllä teollisuus sokerikoukun on suunnitellut jatkuvan aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Hinnasta riippumatta: debiilit ostaa.
Sanoo debiili joka juoksee kaikki lähiseudun kaupat läpi halvan kaljan toivossa.
Ostan yhden reilun kaupan tumman suklaalevyn 2, 80 viikossa.
Ihan ok hinta, vaikka olen työtön.
KEHOPOSITIIVISET IHRALÖLLYKKÄ-NEITOSET OSTAA.