Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehistä tulee aina äkäisiä

Vierailija
05.11.2025 |

Kun kuvioissa on uusi nainen?

Taas yks tapaus. No kyllähän mä sen tiesin ja näin, kun mies alkoi etääntyymään ja sit alkoi ärhentelyt (hassusti sattumalta vielä kun oli viikonlopun bilettämässä) ja mitään en osannut tehdä enkä sanoa oikein, itsekäs olin kun koitin puhua ja suoraan kysyttäessä sitten ohitin kaiken mitä se on sanonut (huutanut). Parhaillaan sota alkoi heti huomenen jälkeen. "Jaahas taas mennään, ...en jaksa yhtään nyt mut sä et osaa lopettaa". Kortin koko ajan vaan rauhoitella ja ihmettelin miksi se hyökkää, mutta kuulema sain lietsottua ihan itse ja yksinään tilanteen päälle.

No sai se lopetettua ko olen niin rasittava, itsekäs, kamala, autisti mitänäitä nyt on. Ja viikko sit olin niin ihana ja rakas. En mä mielestäni oleellisesti muuttunut että tällä vihalla ois logiikkaa.

Tuleeko noille oikeasti parempi mieli tuossa? Miten on niin pirun vaikeaa puhua ja ottaa vastuu?

Ja kun nää on aina tulossa parin kuukauden päästä kuitenkin takas ja kai ne tosissaan luulee että joku työstressi on tommosen äkillisen kohtuuttoman raivoamisen pätevä syy.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva kuulla psykologia tämän takana. Enemmän sääntö kuin poikkeus, että mies käyttäytyy ihan kamalasti ja odottaa että nainen jättäisi, sen sijaan että vaan itse häipyisi kunnialla. 

Vierailija
2/4 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva kuulla psykologia tämän takana. Enemmän sääntö kuin poikkeus, että mies käyttäytyy ihan kamalasti ja odottaa että nainen jättäisi, sen sijaan että vaan itse häipyisi kunnialla. 

Juu ja sit kun he aina toitottaa, että ei ole yhtään kuin muut miehet. Ei ikinä itse tollaista tekis ja vajoaisi noin alas :D

Oon tän monta kertaa nähty ja tää totaalinen  äkkikäännös mykisti kyllä, ensin olin madonna ja sit kai itse belsebub ja kun muahan piti vaan "kohdella kun kukkaa kämmenellä". 

Oon 38 ja kerran elämässäni olen tapaillut miestä, joka sanoi että pitäis puhua ja tuli ihan henkilökohtaisesti kertomaan että haluaakin exänsä takaisin.

Ai että, kunnioitin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se voi suoraan sanoa jos ei onnistukaan uuden kanssa ja se saattaa tarvita sua vielä.

Vierailija
4/4 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinno onhan näitäkin, jotka lähtee kun nainen on raskaana, hän on sairas tai muuten vaikeaa elämässä. 

Ei sekään hirveästi kunnioitusta herätä, mutta onpahan rehellisesti mulkero. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi