Huoltomiehen iänikuinen puhelupommitus ahdistaa
Joo, tekee työtään. Joo, minulla on kokemusta rajoja rikkovista ihmisistä ja se vaikuttaa. Olisiko täysin mahdotonta suorittaa työ häiriköimättä asukkaita toistuvasti?? Kyseessä on tarkistusasia, joka EI OLE MILLÄÄN TAVALLA KIIREELLINEN EIKÄ AIKATAULUTETTU. Huoltomies tietää sen vallan mainiosti. Minulla on omat syyni miksen ole jatkuvasti päivystysvalmiudessa. Alkaa aina suututtamaan tuo loputon puhelupommitus, ja tekisi mieli perua kaikki. Ahdistaa jo valmiiksi ilmoittaa vioista, kun tietää, että taas se loputon pommitus alkaa. Miten tuon saa loppumaan?? Kyllä minä olen tavoitettavissa sitten kun ajankohta on sopiva, itse olen ottanut yhteyttä alun perin. Se ei silti tarkoita, että olen valmiudessa 365 päivää viikossa vuorokauden ympäri! En reagoi vittuiluun ja ilkeilyyn.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Taas joku elämäntapa nepsy, jolla on ihan oma kiertoratansa.
Mikä helvetin nepsy :'D Sinä et tiedä syitä miksen ole jatkuvasti tavoitettavissa, koska en kertonut sitä aloituksessa. Syitä on miljoonia: työ, kipeänä sängynpohjalla, reissussa jne. Mene muualle vittuilemaan, säälittävä raukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin nepsy :'D Sinä et tiedä syitä miksen ole jatkuvasti tavoitettavissa, koska en kertonut sitä aloituksessa. Mahdollisia syitä on miljoonia: työ, kipeänä sängynpohjalla, reissussa jne. Mene muualle vittuilemaan, säälittävä raukka.
Muuta telttaan asumaan. Voit tarvittaessa itse kiristää telttanarut.
Mikään ei ole tympeämpää kuin tuollainen vatulointi ja asioiden roikottaminen.
Kuuluu samaan ryhmään kuin ne joiden kanssa sovitaan ajankohdasta, mutta silloin ei ketään olekkaan paikalla eikä hommat onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin nepsy :'D Sinä et tiedä syitä miksen ole jatkuvasti tavoitettavissa, koska en kertonut sitä aloituksessa. Syitä on miljoonia: työ, kipeänä sängynpohjalla, reissussa jne. Mene muualle vittuilemaan, säälittävä raukka.
Reissussa et ole kaupungin kirjastoa pidemmällä käynyt ja töitä et tee, omien tiskien tiskaamista ei lasketa. Tulee mieleen aivan Rosa nepsy, joka asui tukipummilla liian isossa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko ens kerralla sit ilmoittaa sinne samalla kun ilmoitat viasta, että sut tavoittaa kotoa vaikka torstaina klo 15-16 välisenä aikana jos tulevat korjaamaan. Ja ilmoitat vielä et puhelimeen et vastaa.
Pitää ilmeisesti tehdä niin. Yritän vain olla mahdollisimman mukava, mutten voi sille mitään että minulla on omat asiani, jotka eivät lakkaa olemasta siksi että huoltomies pommittaa.
Olet sekopää....
Sähän rikot sen talonmiehen rajoja ihan mennen tullen. Sä pakotat sen soittamaan sulle toistuvasti kun et vastaa. Sinä estät talonmiestä tekemästä töitään. Sä haluat määrät milloin hän saa tehdä töitään.
Mitä jos roolinne olisivat toisinpäin? Sä yrität soittaa talonmiehelle, mutta se ei vastaisi -koska sillä on miljoona syytä olla vastaamatta. Sä joutuisit soittamaan toistuvasti samasta asiasta, etkä koskaan sais ketään kiinni. Mut silti sun olis vaan soitettava, koska se on sulle tehtäväksi annettu, etkä voi sitä suorittaa, ennenkun se vastaa. Saattais vähän raivostuttaa?
Työmies saa tehtävän ja samalla kello käynnistyy. Vasteaikoja seurataan monissa paikoissa. Miksi edes pyydät korjausta. kun et sitten kykene sopimaan korjausaikaa.
Jännä miten toiset saa helpoistakin asioista vaikeita. Itse kun soitan vaikka jonnekkin huoltoon,heti sovitaan päivä milloin käy. Se puhelu riitti, sit se tulee ja olen kotona. Maksan ja kiitos hei.
Minä kyllä ymmärrän aloittajaa. On muuten tosi ikävää päivystää esimerkiksi joskus koko vapaapäivä milloin tullaan ja jaa ei sitten käytykään vielä tänään jne. Eikä koskaan jätetä mitään lappua saati soiteta, että tietäisi, onko käyty poissaollessani. Kaikkia asioita ei itse havaitse suoraan, onko niitä tehty. (Kuten suodatinten vaihdot jne.)
Samoin lemmikkiperheessä joutuu samalle 15 vuotta palvelleelle huoltoyhtiölle joka ainoa kerta vielä erikseen ilmoittamaan asunnossa olevista lemmikeistä, että niitä ei päästettäisi karkaamaan tai ettei niiden pääsyä tiettyihin huoneisiin estettäisi. Ei riitä, että lemmikeistä on tehty ilmoitus huoltoyhtiölle taloon muuttaessa ja ulko-ovessa on tieto asiasta.
En ymmärrä, miksi näistä asioista tehdään jotenkin niin vaikeita
Teet ilmoituksen korjattavissa asiasta, mutta et suostu kertomaan sopivaa aikaa korjaukselle? Mikä on syy siihen, että toimit noin typerästi?
Normaali toimintatapa on, että huoltomies soittaa, ehkä kysyy vielä tarkennuksia korjattavat viasta. Lisäksi sovitaan aika, milloin voi tulla korjaamaan.
Ei ole yhtään hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Teet ilmoituksen korjattavissa asiasta, mutta et suostu kertomaan sopivaa aikaa korjaukselle? Mikä on syy siihen, että toimit noin typerästi?
korjattavasta*
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ymmärrän aloittajaa. On muuten tosi ikävää päivystää esimerkiksi joskus koko vapaapäivä milloin tullaan ja jaa ei sitten käytykään vielä tänään jne. Eikä koskaan jätetä mitään lappua saati soiteta, että tietäisi, onko käyty poissaollessani. Kaikkia asioita ei itse havaitse suoraan, onko niitä tehty. (Kuten suodatinten vaihdot jne.)
Samoin lemmikkiperheessä joutuu samalle 15 vuotta palvelleelle huoltoyhtiölle joka ainoa kerta vielä erikseen ilmoittamaan asunnossa olevista lemmikeistä, että niitä ei päästettäisi karkaamaan tai ettei niiden pääsyä tiettyihin huoneisiin estettäisi. Ei riitä, että lemmikeistä on tehty ilmoitus huoltoyhtiölle taloon muuttaessa ja ulko-ovessa on tieto asiasta.
En ymmärrä, miksi näistä asioista tehdään jotenkin niin vaikeita
Nokun ap on niin kiireinen, ettei ikinä vastaa huoltomiehelle, joka yrittää olla yhteydessä vaan sen sijaan vain vinkuu kun huoltomies pommittaa.
Siis soitat tarvitsevasi apua ja sitten olet vastaamatta yhteydenottoihin niin kauan, että niitä kertyy "pommituksen" verran? Tajusinko oikein? jos kyllä, niin sinä taidat valitettavasti olla se hankala tyyppi. Yritä sanoa selkeästi, ettet ole tavoitettavissa kuin ainoastaan silloin, kun olet. Tai heti ilmoituksen aikaan sovi aikataulut.
Olenkin usein ihmetellyt että mikä siinä on kun itse tehdään vikailmoitus ja kadotaan välittömästi maan päältä. Monessa firmassa on käytäntönä että tavoitellaan puhelimitse x 3 tai maksimissaan viikon verran ja työ kuitataan tehdyksi kun asukasta ei saa kiinni. Olkoot asia kuinka kiireetön tahansa niin ei kukaan huoltomies halua niitä keikkoja sinne pitkiksi ajoiksi roikkumaan saatika pysty päättelemään että asukas on tavoiteltavissa vain torstaina kello 12.30-12.38.
Kuulostat mielenvikaiselta. Miksi teet asian noin vaikeaksi? Ilmoitat viasta ja sanot, että saa tulla korjaamaan koska tahansa kunhan ei yöllä.
Vai oletko tosiaan niin vainoharhainen, että kyttäät sen huoltomiehen olan takaa mitä ja miten se tekee, ettei vain vilkuile sun Myrna-kuppeja tai Muumimukikokoelmaa tai kähvellä mummosi virkkaamia patalappuja.
Ap, onko sulla muutenkin vaikeeta elää tässä yhteiskunnassa?
Juu, kyllä se vaan toimii ja olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä. Että tiedän varmaan mitä ovat minulle sieltä vastanneet.