Onko noloa ostaa vajaa 6 tonnin auto rahotuksella?
Auton hinta vähän vajaa 6 tonnia josta käsirahan jälkeen jäi autosta vielä maksettavaa noin 4500e.
Maksaakohan moniki tuon hintaset autot vaan samantien? Ei kyllä iteltä vaan löydy heti tuollasia rahoja.
Kommentit (67)
No ei kai se noloa ole, mutta laske edes etukäteen, paljonko maksat ylimääräistä En rahoituksen myötä.
Rahoituskulujen kanssa autolle tulee liikaa hintaa eli en ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin 1900€ auton rahoituksella.
Mä ostin 45 000 euron auton käteisellä. Tai siis en nyt seteleillä mutta ilman rahoitusta.
Kumpikaan ratkaisu ei ole nolo.
En ostaisi VAJAATA autoa millään hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin 45 000 euron auton käteisellä. Tai siis en nyt seteleillä mutta ilman rahoitusta.
Kumpikaan ratkaisu ei ole nolo.
Ihan järjetöntä, mieluummin rahoituksella ja nuo rahat sijoituksiin poikimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ratkaisu ei ole nolo.Ihan järjetöntä, mieluummin rahoituksella ja nuo rahat sijoituksiin poikimaan.
No noi rahat tuli yllättävän hyvän sijoituksen tuottona, enkä mä tietenkään kaikkia voittoja laittanut tuohon autoon vaan osan sijoitin uudelleen.
Kenen suuntaan se olisi noloa? Kuka tietää oletko ostanut käteisellä vai rahoituksella? Eihän sitä tarvi kenellekään selostaa.
Autorahoituksen kulut ei oo kummoisia. Tinkaat muutaman satkun pois hinnasta vielä ja kättele kaupat. Sitten kun auto hajoaa niin ilmenneet viat pikimmiten autoliikkeen tietoon. Voi olla että korjaavatkin vielä ton hintaista autoa ns. myyjän takuuseen. Siinä ja siinä tosin.
Jos siihen vaaditaan kasko osamaksun takia niin voi olla iso kulu. Jos sellaisen saa autoon / vaaditaan.
Mitään mikä on laillista tehdä ei ole noloa.
Jokainen toimimme eritavoin.
U
Velka-autoja ja taloja ihmisillä on suurimmaks osaks.
Miksi olisi noloa? Ihan ok! Parempihan tuo on kuin uusi jonka arvo laskee heti 6000 e. Fiksua rahan käyttöä.
On. Ton verran rahaa pitäisi löytyä aikuiselta ihmiseltä, jos auton meinaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ratkaisu ei ole nolo.Ihan järjetöntä, mieluummin rahoituksella ja nuo rahat sijoituksiin poikimaan.
Missähän sijoituksissa tuotto on enemmän kun mitä autolainat ottaa kuluja?
Vierailija kirjoitti:
Mitään mikä on laillista tehdä ei ole noloa.
Jokainen toimimme eritavoin.
U
Velka-autoja ja taloja ihmisillä on suurimmaks osaks.
Tämä
Ei ole noloa. Tee kuinka itse haluat, tai pystyt.
Ainoa auto jonka ostin käteisellä (ja siihenkin nostin luottokortilla osan) oli tonnin pommi vm 1990 . Jokainen auto sen jälkeen on ollut liikkeen rahoituksella.
Itsestä tuntuu pahemmalta laittaa heti sileäksi useampi tonni tai kymppitonni, kuin maksella autosta pikkuhiljaa, vaikka 200e tai 300e kuukaudessa. Eli maksaa "sitä mukaa kuin käyttää." Auto on vain käyttötavaraa, ei sijoitus.
Loppuun asti en ole maksanut yhtäkään vaan vaihtanut aina pikkuhiljaa parempaan. Viimeisin auto jonka ostin, oli mun ensimmäinen uusi auto, ja osamaksulla sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin käytät ne poikineet sijoitukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin käytät ne poikineet sijoitukset?
Autolainan korkoihin ja arvon laskuun kun uutta autoa pitäisi ostaa, ja edellinen laina maksamatta. Av-mammat sijoittaa!
Vierailija kirjoitti:
On. Ton verran rahaa pitäisi löytyä aikuiselta ihmiseltä, jos auton meinaa ostaa.
Vaikka löytyisi, niin miksi sellainen summa pitäisi laittaa kiinni autoon. Voihan sitä olla muitakin säästökohteita, vaikka asunnon käsiraha.
Autoihin saa rahoituksen helposti jos vain on vakituinen työ.
Tietystikin jos ei ole luottotietoja, niin sitten rahoitusta ei saa.