Mies, kuinka monta elinvuottasi vaihtaisit jotta olisit niin komea, että 10 vuotta nuoremmatkin hottikset lähestyisivät spontaanisti sinua?
Eli ei käy vaihtaa elinvuosia 80-85, vaan ajatuskokeena joutuisit juuri tässä iässäsi nyt vaikka vankilaan eristyksiin X vuodeksi, mutta vapauduttuasi olisit muuttunut niin puoleensavetäväksi mieheksi että olisit totaalista hunajaa naisista kauneimmillekkin? Eli alkaisivat kikattaa, kiherrellä ja keimailla, kun kysyisit täysin neutraalisti vaikka neuvoa arkisessa tilanteessa tyyliin "Osaatko sanoa onko tämä bussi yleensä ajoissa?" tms.
Antakaa perustelunne kommenteissa. Jätin vitsiniekoilta pois vastausvaihtoehdon: "That`s my life already"
Naiset, lukekaa ja äimistykää. Älkää kuitenkaan äänestäkö.
Kommentit (6)
En yhtään. Minulla on jo oma minulle sopiva nainen, ei kiinnosta muut.
Kyllä setämies olisi valmis luopumaan yli 10v jos saisi vielä kerran nuorilta naisilta muutakin kuin tyhjiä sääliviä katseita
T: setämies
Jaa-a. Oma ihana hottis on elämänkumppanina. Mutta jos olisin sinkku niin kyllä tässä 60+ iässä voisi 3-4 vuoden kakun ottaa. Sen jälkeen olisi hunajaa 55+ hottiksille. Kyllä niitäkin on runsain mitoin näin vanhemman herrasmiehen silmin katsottuna. Eli loppuelämä sitten hurvitellessa täysin rinnoin. It is a deal!
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Minulla on jo oma minulle sopiva nainen, ei kiinnosta muut.
Valehtelet itsellesi. Et vain saa niitä joita oikeasti haluaisit.
En yhtään, en jaksa enää mitään draamaa.