Tiedätkö sen tunteen kun uuden ihmisen tavatessasi
tiedät etteivät kemiat tule kohtaamaan millään lailla?
Viikonloppuna olin erään harrastuksen koulutuksessa ja tiesin heti etten tule yhden ryhmän jäsenen kanssa juttuun. Eikä se tunne muuttunut koko viikonlopun aikana.
Enkä tarkoita riitelyä tms, ihan asiallista käytöstäkuitenkin molemmin puolin.
Kommentit (8)
Mulla on omasta mielestäni hyvä intuitio ja ihmistuntemus, ja pystyn yleensä jo puhelinkeskustelun perusteella päättelemään pidänkö kyseisestä ihmisestä ja olenko mielellään hänen kanssaan jatkossa tekemisissä. Tapaamisella se varmistuu lopullisesti muutamassa minuutissa, enkä ole näissä tehnyt totaalisia virhearvioita koskaan.
Tulen kaikkien kanssa toimeen työn puolesta koska on pakko, mutta harrastusten ja vapaa-ajan puolella olen hieman vanhemmaksi tultuani rajannut systemaattisesti kaikki ne tyypit pois elämästäni joiden seurassa en viihdy. Suosittelen samaa kaikille.
Kyllä. Yleensä ovat niitä kovaäänisiä, räväköitä ja kaiken osaavia pätijöitä. Usein paljastuu etteivät olekaan niin päteviä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs ihan vieras ihminen sanoi minulle, että ihmissuhteet ovat vastavuoroisia. Jos kohtelet toiista hyvin, hän vastaa sinulle kauniisti. Puhuimme anoppi miniä suhteista, jos sinä suhtaudut anoppiisi rumasti ja aletuvasti, saat samalla mitalla tai korkojen kera takaisin.
Suhtautumiseen voi vaikuttaa, persoonallisuuteen ei. Tietyt perusasiat eivät muutu, ja joidenkin kanssa vain yksinkertaisesti synkkaa paremmin. Niiden kanssa voi silti tulla erimielisyyksiä yhtä lailla.
Tuota tapahtuu harvoin, mutta tiedän kyllä tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Eräs ihan vieras ihminen sanoi minulle, että ihmissuhteet ovat vastavuoroisia. Jos kohtelet toiista hyvin, hän vastaa sinulle kauniisti. Puhuimme anoppi miniä suhteista, jos sinä suhtaudut anoppiisi rumasti ja aletuvasti, saat samalla mitalla tai korkojen kera takaisin.
Periaatteessa näin, käytännössä ei vaan aina toimi. Enkä nyt puhu anopeista ja miniöistä.
En tiä missä itsenikaltaiset hyvät tyypit ovat joiden kanssa kemiat kohtaa.
T. Yksinäinen
Mä taidan olla tyyppi jonka kanssa kemiat harvoin kohtaa. Olen suht hiljainen, rauhallinen ja mielellään vähän sivusta seuraaja. Lisäksi luulen että olen vihaisen näköinen ellen hymyile =) Kuka hymyilee koko ajan aiheetta?