Lihotko yleensä joulun aikaan?
Kommentit (56)
Eihän kahden päivän herkuttelu ketään lihota. Vai montako päivää sinä mätät niitä jouluruokia ja suklaita?
Kyllä tähän asti suklaista, mutta josko nyt tapahtuu muutos kun paino on toistaiseksi laskussa ja suklaat hinnoiltaan nousussa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kahden päivän herkuttelu ketään lihota. Vai montako päivää sinä mätät niitä jouluruokia ja suklaita?
Suklaitahan syödään monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaitahan syödään monta päivää.
Toki se rasia kestää monta päivää mutta ei niitä nyt montaa porsastella. Vai?
Ei paino niistä muutamasta päivästä ja riisipuurolautasellisesta muutu miksikään. Enemmän tuntuisi vaikuttavan tämä jatkuva sohvalla makaaminen ja jäätelön syönti.
Lihon ajasta ja paikasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
*lihoatko
ei, vaan lihotko on täysin oikein. Te jotka väitätte lihoatko, olette täysin väärässä.
Hah, jopa tää kone herjaa tota lihoatko sanaa:D
Haluan herkutella 2-3 päivää niin paljon kuin huvittaa. En liho, sillä ennen mässyttelya pidän parin viikon ruokavalion, joka on kevennetty. Turvotusta tietysti on joulun jälkeen muutaman päivän, mutta se lähtee pois itsestään.
Muutama kilo tulee joka joulu. Suurin osa nesteturvotusta. Sitten pudotan painon taas vakiotasolle
Meillä ei kaikkea tungeta pyhiin vaan esim.torttuja ja pipareita on leivottu jo nyt ja jouluna niitä ei ole ollenkaan tarjolla. Kukaan ei lihojos pari päivää syö vähän tuhdimmin, mutta jatkaa sitten normielämää.
Vierailija kirjoitti:
*lihoatko
Opettele suomea
Olen lihava mutta vaikka syön joulun aikaa normaalisti ruuat, lisäksi konvehteja niin paino on pysynyt samana. En syö paljon joululaatikoita.
Vierailija kirjoitti:
En koska en syö mitään makeaa.
Lihoa voi liiasta ruuasta vaikka se ois pieniä kiviä, liika on liikaa!
Olen pieniruokainen joten 2pv jouluruokia lihottaa n 2kg. Aina.
Ja niiden pudottamiseeb menee joka vuosi 1-3kk, huoh!
Etkö tiedä että jokainen tekee itse omat valinnat elämässään? On vapaus valita.