Luetellaan parhaat valmisruoat
Jotka ovat perempia kuin jos itse tekisi. Aloitan:
- Apetitin pakastepinaattikeitto
- Blå bandin Risotto ja Italianpata
Kommentit (46)
Kokkikartanon lohikeitto. En viitti enää ite keitellä, kun saa noin hyvää einestäkin ja kerrankin ilman tilliä! Meis toki lisäsi tillin, mä en tykkää.
Saarioisten ahvenpyörykät ja pinaattirisotto venetsialaisittain, harvassa kaupassa on.
Hunajaiset grilli- ja uunijuurekset, niitä saa kesällä sellaisessa alumiinivuoassa. Kuumenee grillissä samaan aikaan kalafileen kanssa ja on tosi hyvää. Söisin kyllä mielellään talvellakin.
Palvelutiskin puutarhurin broileripihvit ja lihapyörykät feta-tomaattikastikkeessa. KruunuHerkku ja Delitalo tekevät.
Saarioisten maksalaatikko! Muuta einestä en syö.
Vian kylmäsavulohipastaa tarjoaa myös moni lounasravintola. Se, missä itse sain tuota, oli vain nimellä savulohipasta, mutta takuulla oli aivan samaa ruokaa. Tarpeeksi monta kertaa olin tuota mikoruokaa syönyt, jotta maku oli sementoitunut muistiin. Ja kyllä, mikroannos oli laadukkaampaa. Koska ravintolassa pasta oli lämpövuoassa, itse pasta oli jo ylikypsyesään räjähtänyt paloiksi. Ravintola oli kaiken lisäksi tuon kaupungin olevinaan parempia lounasravintoloita.