Luetellaan parhaat valmisruoat
Jotka ovat perempia kuin jos itse tekisi. Aloitan:
- Apetitin pakastepinaattikeitto
- Blå bandin Risotto ja Italianpata
Kommentit (46)
Sulla on varmaan liian suolaiseen tottunut makuaisti.
Tapolan kebab-ateriat. Kunnon mausteet ja laatu on hyvä. Miinuksena pienehkö annos.
Nämä Saarioisten isommat keitot on hyviä ja saa syödäkseen.
Lempparini on kanakeitto.
Saarioisen maksalaatikko
Atrian pinaattiletut Forssan lounassalaatin kanssa
Oetkerin Mozzarella-pizza
Kaikki valmisruuat on
mielestäni
mauttomia ja ällön löllöjä, ei vaan
pysty syömään.
Jos et ole syönyt, miten voit olla jotain mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Kiovan kana.
Haluaisin maistaa mutta en ole meidän kaupassa nähnyt.
Vegan pasanda paras, mutta aivan törkeästi suolaa siinä.
K-kaupassa myytävä kalapaistos eli kaiketi seitiä ja pernamuussia. Törkeen kallis, ei meinaa raaskia ostaa vaikka saisi -30%. Joskus sorrun ostamaan laputettuna.
Vierailija kirjoitti:
Saarioisen maksalaatikko
Vaikka tuo on suurimmalta osaltaan hyvää, Kokkikartanon on parempaa. Saarioisten loota on joulun seutuvilla huonompaa kuin yleensä ja kerran kesäaikaan mulle sattui laatikko, joka maistui lievästi maksalta maistuvalta uuniriisipuurolta. Korvasivat kyllä ja selittivät, että massan sekoituksessa on tapahtunut joku vorhe.
Findus Paahdettu broilerinfilee (pakaste).
Vierailija kirjoitti:
Kukaan?
Heti muutaman minuutin päästä huutelee että eikö kukaan vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Saarioisten isommat keitot on hyviä ja saa syödäkseen.
Lempparini on kanakeitto.
Minä taas en ikinä osta keittoja, vaikka einesruokia joskus ostankin. Minusta on älytöntä raahata kaupasta vettä kotiin ja varsinkin paikkakunnalla, jossa on takuulla kaikin puolin parempilaatuista ja -makuista hanavettä kuin keittojen valmistamispaikkakunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon broilerikiusaus.
Minulla juuri tämä kiusaus jää syömättä, kerran olen kokeillut, eikä maku sattunut omaan makuun. Yleensä valitsen joko lohi- tai jauhelihaversion.
Saarioisten jauhelihapitsa, se alkuperäinen. Kaikki muut roiskeläpät ovat ihan turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiovan kana.
Haluaisin maistaa mutta en ole meidän kaupassa nähnyt.
Aukaise suusi siellä kaupassa ja pyydä ottamaan tuota valikoimiin. Meneekö muka liian vaikeaksi?
Lähes kaikki valmisruuat on ihan hyviä. Kilpailu on markkinoilla kovaa ja me testataan moneen kertaan.
Pirkka lasagne oli karsean makuinen. Mutta muuta pahaa ei tule mieleen. Eli suosikkeja kaikki.