Näin ministeri Juuso haukkui kansalaisia
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011585739.html
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön
Kommentit (14)
PerusSuomalaista kritiikin kestämistä. "Mutku muut! Minä olen uhri! 😭"
Se ihmetyttää ettei puolustanut kovasti äänestäjänsä terveydenhoidon puolesta. Saiko orpolta vaihtarina asfaltoidun kotitien. Häpesi mennä sinne torille vielä haukkumaan paikkakuntalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Se ihmetyttää ettei puolustanut kovasti äänestäjänsä terveydenhoidon puolesta. Saiko orpolta vaihtarina asfaltoidun kotitien. Häpesi mennä sinne torille vielä haukkumaan paikkakuntalaiset.
Kauippa se pelottikon kun piti poliisisaattueessa mennä haukkumaan ja puolutelemaan itseään. Hävettävää ja julmaa niitä ihmisiä kohtaa joiden lääkärissä käynti satojen kilometrien päässä. Kyllähän se tulee sekin maksamaan kun kaikki kulkee Kelataksilla.
Sai työllistettyä itselleen tutun kahvinkeittäjän.Tuleekohan joululahjarahoista Mökkitien valaistus.
Se tulee olemaan valtava summa ,kun joutuvat menemään lääkäriin kelataksilla. On ihmisiä jotka joutuu käymään kontrollissa viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja älykäs ....
Se on hyvä ihminen vaarallista juoda NOIN paljon.
Taitaa ministeri aavistaa, että mandaatti päättyy seuraaviin vaaleihin ja yrittää nyt kasata mahdollisimman ison hillopurkin itselleen ennen kuin aika loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ministeri aavistaa, että mandaatti päättyy seuraaviin vaaleihin ja yrittää nyt kasata mahdollisimman ison hillopurkin itselleen ennen kuin aika loppuu.
Kaisa juuso kaksi ääntä. Kuka sen toisen äänen mahtaa antaa?
Jos ei ne lupaukset toteudu, joilla sinne hillotolpille pääsee, tulos on tässä. Juuson emäntäkin voi pakata ministerinsalkkunsa ja alkaa elellä kansanedustajien etuuksilla. Voi jessus sitäkin...
"Minä olen vain Sote ministeri, en voi asialle mitään. Olen uhri"
Näin Juuso puolustelee itseään.
Hyi kauheeta, onko tuo muka ministeri?