Laita tärkeysjärjestykseen sinulle: liikunta, ruoka, seksi, alkoholi nautinnonlähteenä.
Ja näsäviisaille: kyllä ilman ruokaa kuolee. Joten tärkein asia ihmiselle on hengittäminen?
Mutta, siis mikä otsikon asioista antaa sinulle eniten nautintoa?
(Ja kyllä, koirasi, kissasi, lapsenlapsesi ovat miljoona kertaa tärkeämpiä kuin mikään noista.)
Peukuta ylöspäin sitä listaa, joka vastaa omaasi.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Nyt hämmästyttää. Miten liikunta voi olla nautinnon lähde?
Minun järjestykseni
seksi
ruoka
alkoholi
liikunta (ei kyllä ole nautinto)
Parasta nautintoa on reipas kävelylenkki hiljaisessa luonnossa tai kesällä linnun laulua kuunnellen. Toisena tulee reipas lenkki hyvän ystävän seurassa.
Ruoka
Seksi (tosin edellisestä kerrasta pari vuotta)
Liikunta
Alkoholi (en juo alkoholia)
Mutta elämän suurimpia nautintoja, mitkä ohittaa kaikki noi edellä mainitut reilusti, on hyvä musiikki ja salmiakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hämmästyttää. Miten liikunta voi olla nautinnon lähde?
Minun järjestykseni
seksi
ruoka
alkoholi
liikunta (ei kyllä ole nautinto)
Parasta nautintoa on reipas kävelylenkki hiljaisessa luonnossa tai kesällä linnun laulua kuunnellen. Toisena tulee reipas lenkki hyvän ystävän seurassa.
Niinpä! Mikä sen parempaa kuin raikas ulkoilma, luonnon äänet, aurinko ja vehreys! Verenpaine laskee pelkästä ajatuksesta.
Eri asioista nautitaan eri tavalla ja erilaisin väliajoin. Ja noista kaikki voivat olla kaikkea skaalalla erinomainen-hirvittävä. Koska kyselyssä on nautinnosta kyse, niin ajattelen tietenkin, että noista kaikki ovat parasta mahdollista A-laatua.
Ruoasta nautin tietenkin kolme kertaa päivässä, joten se on tässä ykkösenä. Herkullista ruokaa haluaisin syödä joka päivä, mutta sitä ei tietenkään ole aikaa laittaa, eikä välttämättä parhaita herkkuja syödä joka päivä. Se on ykkösenä. Harmittaa, koska hyvästä ruoasta ei ole useinkaan mahdollista nauttia, vaan ruokaa tehdään ainakin meillä perhe edellä, eli sitä mikä lapsille menee, ja sellaista, jota voisi syödä useamman kerran peräkkäin.
Kakkosena ehkä liikunta, koska jollakin tavalla haluan liikkua joka päivä. Tällä hetkellä liikunnan ilot ovat huonoja, koska ne harvat liikuntamuodot, jotka minulle ovat tällä hetkellä mahdollisia, ovat lähinnä ulkona koiran kanssa rämpimistä tai sisällä jumppaamista, lasten häiritessä ja keskeyttäessä vähän väliä. Mutta tietenkin ideaalitilanteessa haluaisin vaikka kävellä mukavilla kengillä kauniissa ilmassa, kauniissa maisemissa joka päivä kerran tai kaksi, välillä hölkäten ja poiketen vaikka ulkokuntosalilla. Nyt tämä ei vaan ole lainkaan nautinnollista, tai edes mahdollista.
Kolmantena olkoon sitten seksi. Hyvä ja nautinnollinen seksi noin kerran viikossa puolisoni kanssa on iso nautinto ja hyvän olon lähde. Toivoisin sillekin enemmän aikaa, tilaa ja jaksamista kuin tällä hetkellä on. Hyvä ja nautinnollinen seksi tuottaa hyvää oloa ja sen tuoma hyvä fiilis kestää pidempään, jos se siis on hyvää. Toivoisin erityisesti aikaa vaikka nukahtaa sylikkäin siinä lopuksi.
Neljäntenä alkoholi. Ei siksi, että sylkisin lasiin, vaan siksi, että alkoholia ei voi nauttia määräänsä enempää ja määräänsä useammin kerralla. Alkoholi on siinä mielessä helppo nautinto, koska esimerkiksi pikkulapsiarjessa näistä neljästä asiasta laadukkaan alkoholin juominen on ikävä kyllä helpoimmin toteutettavissa.
Nyt kun oikeastaan ajattelen, niin toivoisin, että voisin olla puolisoni kanssa poissa työelämästä, niin näistä kaikista edellä mainituista asioista olisi aikaa nauttia, koska oikeastaan kaikki noista tarvitsisivat reilusti aikaa.
M44
Seksi, alkoholi, ruoka, liikunta.
M19
Ruoka, liikunta, seksi (kiinnostaa hyvin vähän koska olen aseksuaali), alkoholi (en käytä ollenkaan).
Hyvä että päätin ryhtýä raivoraittiiksi jo 6-vuotiaana. Se päätös oli helppo, koska oma kaveripiiri, harrastuspiiri, perhe ja lähisukulaiset olivat raivoraittiita. En ole koskaan katunut sekuntiakaan sitä, että olen kunnioittanut itseäni ja jättänyt väliin kaikki sekoilut (perskännit, tupakan maistelu, huumekokeilut).
Muistan kun kerran nukuin pommiin ja myöhästyin aamulla töistä. Pomo suhtautui rennosti ja sanoi, että pari muutakin työkaveria oli myöhästynyt tai ottanut saikkua. Edellinen päivä oli julkinen vapaapäivä (vappu) ja jengi oli dokannut niin kovasti, etteivät krapulansa takia kyenneet heräämään ajoissa tai edes saapumaan töihin. Minä vain hymyilin ja sanoin, että "Tuli vähän juhlittua." Ei minun tarvitse kertoa pomolle, että olin juhlinut selvin päin ja oman perheen ja sukulaisten kanssa.
Jos ihmiset harrastaisivat liikuntaa ja tyydyttävää seksiä enemmän kuin syömistä ja alkoholin juomista, niin kansanterveys olisi paljon paremmalla tolalla.
Mutta koska ihmiset haluavat saada nautintoa sieltä, mistä aita on matalin, niin sen seurauksena syödään herkkuja ja pikaruokaa, tartutaan pulloon, jätetään liikkumatta ja korkeintaan masturboidaan.
Jos ihmiset panostaisivat monipuoliseen ja hyvää oloa tuottavaan liikuntaan, molempia osapuolia tyydyttävään hyvään ja mielekkääseen parisuhdeseksiin, sekä terveellisen, RAVITSEVAN ja maittavan ruoan valmistamiseen, niin alkoholia ei välttämättä edes tarvittaisi, koska hyvää oloa saisi riittämiin noista kaikista muista aktiviteeteista.
Minulla olisi liikunta, seksi. alkoholi ja ruoka. Valitettavasti tuo liikunta on ekana, liikunta aivan liikaa ja kroppa kärsii siitä. Yritän opetella ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiset harrastaisivat liikuntaa ja tyydyttävää seksiä enemmän kuin syömistä ja alkoholin juomista, niin kansanterveys olisi paljon paremmalla tolalla.
Mutta koska ihmiset haluavat saada nautintoa sieltä, mistä aita on matalin, niin sen seurauksena syödään herkkuja ja pikaruokaa, tartutaan pulloon, jätetään liikkumatta ja korkeintaan masturboidaan.
Jos ihmiset panostaisivat monipuoliseen ja hyvää oloa tuottavaan liikuntaan, molempia osapuolia tyydyttävään hyvään ja mielekkääseen parisuhdeseksiin, sekä terveellisen, RAVITSEVAN ja maittavan ruoan valmistamiseen, niin alkoholia ei välttämättä edes tarvittaisi, koska hyvää oloa saisi riittämiin noista kaikista muista aktiviteeteista.
Ok alan käymään maksullisilla naisilla ja thai hieronnassa, saan minäkin terveyteni kuntoon! ;)
Vierailija kirjoitti:
Seksikö terveellistä, hahhahhahhahjaaahhha. Kerro se sukupuolitaudeista vammautuneille tai kuolleille. Niin ja lisätään vielä seksuaalirikokset pakkaan, jotka vie myös mielenterveyden. Siinä sulle kansanterveyttä.
Eka pannaan, sitten syödään, juodaan olutta ja kävellään kotiin. Normipäivä minulla.
Ruoka ja liikunta. Alkoholia ja seksiä en tarvitse lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
liikunta
ruoka
alkoholi
seksi
Päinvastoin kuin minulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikö terveellistä, hahhahhahhahjaaahhha. Kerro se sukupuolitaudeista vammautuneille tai kuolleille. Niin ja lisätään vielä seksuaalirikokset pakkaan, jotka vie
Ottiko noin lujille? Etkö ole koskaan saanut siitä nautintoa?
Kyllä, hyvällä ja molempia osapuolia tyydyttävällä parisuhdeseksillä on lukuisia terveysvaikutuksia. Se laskee verenpainetta ja vähentää stressihormonin tuotantoa.
Jos et ole kokenut nautinnollista ja terveyttä edistävää seksiä, saat sääliäni oikein roppakaupalla.
Liikunta, alkoholi, ruoka, seksi. Pidän kaikista, alkoholia käytän harkiten, mutta nautin kyllä alkoholista, ruokaa ja alkoholia oli ehkä hieman vaikeampaa laittaa paremmuusjärjestykseen. Seksi taas on kyllä kivaa ja mukavaa ja rentouttavaa, mutta nuo kaikki muut menevät edelle.
Mulla se helpottaa kipuihin ja tykkään siitä pystyvyyden tunteesta, jonka liikunnasta saa.