Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teepuuöljy tekee ihmeitä. Taas säästyi lääkäri reissu.

Vierailija
04.11.2025 |

Minulla on taipumusta jostain syystä kehittää erilaisia paiseita. Niitä on auottu lääkärissä ja syöty antibiootteja.

Puolisen vuotta sitten minulla ärtyi joku rauhanen alapäässä. Todella kipeä. Sain silloin antibiootit, lääkäri olisi halunnut laittaa minut jo naistentaudeille. Silloin en päässyt, koska lapsille ei olisi ollut hoitajaa. 

No, luin Internetistä tuosta teepuuöljystä ja niin vain se antibiootti ja öljy poisti sen turvotuksen ja kivun. 

Nyt sitten hikoilu ja terveysside aiheutti paiseen peräpuolelle. Kipeä. Muistin tuon öljyn. Aloin eilen käyttää ja tänään se paise oli poksahtanut!

Teepuuöljy on voimakkaasti antibakteerinen ja rasvaliukoisena menee ihon läpi.

Sitähän ei saa käyttää koirille, aiheuttaa neurologisia oireita. Jos epäilet, että esim lääkkeet ei mene ihon läpi, mieti uudelleen. Nikotiini, hormonit, kovat kipulääkkeet . .

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ainakin aloittaa laimentamalla reilusti. Moni pitää sitä ihmeaineena. 

Neilikkaöljy (esimerkiksi Ruohonjuuresta) sisältää samaa ainetta, jolla hammaslääkäri puuduttaa muutenkin hampaan hermoa. Se laimennetaan vaikka rypsiöljyllä siten, että 8 tippaa rypsiöljyä ja 2 tippaa neilikkaöljyä. Sitten sitä pestyyn hampaaseen pumpulitupolla hautoen. Kyllä se ainakin minulla auttoi hammassärkyyn.

Nyt vasta luin viestin kunnolla, joten tuli toistoa tuosta neilikkaöljystä. Hauska juttu, jos se on vieläkin käytössä 

Vierailija
62/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko verensokeri koholla? Tuo auttaa paiseiden syntyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko verensokeri koholla? Tuo auttaa paiseiden syntyyn.

Ei ole, pitkä sokeri 32 ja paasto 5,5.

Vierailija
64/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako huuliherppeen?

Vierailija
65/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku keksisi noroon lääkkeen.Pelkään ja kammoan oksentamista!

Ahkera käsienpesu. Norovirus ei kuole käsidesillä. 

Olen entinen lähihoitaja.Tiedän käsien pesun tärkeyden.Pesin käsiä niin paljon ,että iho mei rikki ja sain pahan käsi-ihottuman ja työnnettiin työkyvyttömyyseläkkeelle Näin oli vielä tilanne vuonna 2003!

Vierailija
66/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako huuliherppeen?

Ai ennen kuin oireilu alkaa? Eikös se ole sitten aika kipeä kohta kun on jo rakkuloita? Kuulostaa aika kivuliaalta jos laittaa avohaavalle. 

Vierailija
67/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teatree-öljy on todellakin tehokas aine moniin vaivoihin, mutta vaarallista käyttää raakana. Ehdottomasti laimennettava esim. ruokaöljyllä ennen käyttöä. 

Vierailija
68/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös kokeilla sellaista kuin suhku, saippua ja puhtaat alusvaatteet. Aboriginaalit käyttää sellaista nykyään. 

Vierailija
69/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit myös kokeilla sellaista kuin suhku, saippua ja puhtaat alusvaatteet. Aboriginaalit käyttää sellaista nykyään. 

Onko tuo suhku jotain mitä on vain tuolla "The land down under"

Vierailija
70/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ihmetuote on risiiniöljy iholle levitettynä. Käytöllä pitkät perinteet, monia vuosisatoja.

Hajuton ja turvallinen öljy. Käy vaivaan kuin vaivaan.

Vierailija
71/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako huuliherppeen?

Auttaa, mutta olisi hyvä laittaa jo siinä vaiheessa, kun alkaa kihelmöidä siihen malliin, että kohta puhkeaa herpes. Samoin auttaa halkaistu valkosipulin kynsi, jolla haudotaan pitkään. Tosin iho punottaa kunnolla sen jälkeen, mutta rakkulaa ei pääse syntymään.

On toiminut minulla.

Vierailija
72/72 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teatree-öljy on todellakin tehokas aine moniin vaivoihin, mutta vaarallista käyttää raakana. Ehdottomasti laimennettava esim. ruokaöljyllä ennen käyttöä. 

Olen käyttänyt melko jatkuvasti yli 30 vuotta ja olen edelleen hengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi