Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko itsellesi joululahjan?

Vierailija
03.11.2025 |

Millaisen lahjan saat itseltäsi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muille ole antanutkaan vuosikausiin. Konvehteja, cd-levyjä, kirjoja.

Vierailija
22/27 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kirjan tai pari? Pyhinä on aikaa lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itselleni antikvariaatista vanhan Grimmin kauneimmat sadut 1 -satukirjan Rudolf Koivun kuvituksella. Kirjan alkuperäinen ilmestymisvuosi oli 1946.

Meillä oli tuo kirja kun olin lapsi, äitini oli saanut sen joululahjaksi lapsena 50-luvulla. Ajan mittaan kirjan lankasidonta hajosi, sivuja irtoili. Olen pelännyt etten enää löydä samanlaista. Kokoelmassa on kaikki sadut kerrottu juuri oikein, niissä puhutaan Jumalasta ja kristillisistä hyveistä. Ja se kaunis kuvitus...

Vierailija
24/27 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozartin kuulia. Paketoin kuusen alle. Saapahan mieluista.

Vierailija
25/27 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni jotain mitä itse haluan tai tarvitsen. Aina jos esitän lahjatoiveita muille, vastaus on "En minä ossoo ostoo semmosija!"

Vierailija
26/27 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Tilasin itselleni antikvariaatista vanhan Grimmin kauneimmat sadut 1 -satukirjan Rudolf Koivun kuvituksella. Kirjan alkuperäinen ilmestymisvuosi oli 1946.

Meillä oli tuo kirja kun olin lapsi, äitini oli saanut sen joululahjaksi lapsena 50-luvulla. Ajan mittaan kirjan lankasidonta hajosi, sivuja irtoili. Olen pelännyt etten enää löydä samanlaista. Kokoelmassa on kaikki sadut kerrottu juuri oikein, niissä puhutaan Jumalasta ja kristillisistä hyveistä. Ja se kaunis kuvitus...

Olin joskus työharjoittelussa kirjastossa mm. kirjankorjauksessa, joten kyllä niitä voi myös korjata. Siitä tosin on jo yli 25 vuotta, en edes tiedä vieläkö kirjastoissa korjataan kirjoja yhtään. En usko että kirjakaupat ainakaan korjaa kirjoja, pyrkivät vaan myymään sulle uuden kirjan.

Vierailija
27/27 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä annan itselleni salaisen konvehtirasian ja kahvilakäynnin jo joulua odotellessa. Syön konvehdit siis salaa ihan yksin, enkä kerro miehelle ja lapsille mitään asiasta. Sitten ostan yleensä kirjan. Ja toivon lahjaksi myös kirjan. Lisää konvehteja saan jokatapauksessa myös. Parasta on, kun saa joulupäivänä lukea uusia kirjoja ja syödä kunnollisia konvehteja. Ei mitään pandaa tms.

Ostan myös joulukukkia, koristeita ja kodintarvikkeita yms. Mutta niitä en laske omiksi lahjoiksi, kun ovat koko perheelle.

Panda on paras! Melkein ainoa gluteeniton konvehtirasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme