Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisena jos naapurin mies tarjoaa hirvenlihaa?

Vierailija
03.11.2025 |

Mies varattu. Hauska ja ahkera, sekä useaman vuoden kokemuksella luotettava. Varakas. Itse sinkku yksinhuoltaja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiitollinen. Moni mies ei anna hirvenlihaa todellakaan, hyvin harva. Paitsi jos mies olisi joku sarjamurhaajatyyppiä oleva, sitten huolestuisin että mihin houkuttelee.

Vierailija
22/26 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvi maistuu pahalle. Ottaisin lihan ja heittäisin naapurin koiralle. Pitäisin miestä typeränä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvi maistuu pahalle. Ottaisin lihan ja heittäisin naapurin koiralle. Pitäisin miestä typeränä.

Samaa mieltä.

Vierailija
24/26 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä silti kohteliaasti voisi siitä lihasta kieltäytyä, jos ei tykkää siitä? En tykkää itsekään riistasta ja kun on tarjottu (oma poika, joka metsästää, tarjosi), niin sanoin vain, että en tykkää. En syö juuri muutakaan punaista lihaa.

Eli sitä lihaa todellakin riittää usein tarjottavaksikin asti, jos käy metsällä, joten tarjous on voinut tulla ihan vain sen perusteella.

Vierailija
25/26 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on alfauros

Alfat on sulla unissasi

Näitä jännäalfoja on, vaikka ei sinulle ole kohdalle tullutkaan.

Vierailija
26/26 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuuullut sellaista asiaa kun maanvuokraus metsästys käyttöön esim. hirven?Itse olen saanut naapurinmieheltä hirvenlihaa, eikä hän tarjoa sitä billu mielessä, taas on ilmeisesti kaupunkilainen ihmeissään että jos otan niin pitääkö hänelle antaa.