Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisen "uskonto" on silloin, jos uskoo kiristinuskon Jumalaan ja Helvettiin

Vierailija
03.11.2025 |

Mutta ei halua pelastua vaan joutua Helvettiin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööööö?

Vierailija
2/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa helvettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meillä jokaisella ole oma uskomme, ei ole yhtä oikeaa, tai onko uskoa lainkaan. Turha miettiä tuollaista.

Vierailija
4/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta hauska tuo otsikon typo :D

Vierailija
5/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanisti varmaan, koska helvettiin joutuu Saatana ja hänen kaikki kaverinsa. Satanisti tietenkin kuvittelee, että kaikki on vaan filosofista leikkiä, eikä tajua leikkivänsä tulella, ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
6/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa helvettiä. Raamattu ei koskaan puhu sellaisesta. On vain taivas tai ikuinen kadotus. t. kristitty

Vierailija
7/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista tuo. Yleensä ei vain uskota siihen helvettiin. Se kun on aika ristiriitainen ja epäuskottava koko uskon kannalta.

Vierailija
8/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanisti

Vierailija
9/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensairaus.

Vierailija
10/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvinaista tuo. Yleensä ei vain uskota siihen helvettiin. Se kun on aika ristiriitainen ja epäuskottava koko uskon kannalta.

Raamatussa ei edes ole mitään helvettiä, joten ihmekös tuo. Myöhempää teologista väärintulkintaa ja pakanallisia vaikutteita. 

Vierailija
11/11 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa ei edes ole mitään helvettiä, joten ihmekös tuo. Myöhempää teologista väärintulkintaa ja pakanallisia vaikutteita. 

Eri

Raamatusta:

41Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. 42Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. 43Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.

44Silloin nämäkin kysyvät: Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua? 45Silloin hän vastaa heille: Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.

46Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi