Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesukone piippaa

Vierailija
03.11.2025 |

Mulla on 5 vuotta sitten ostettu pyykinpesukone joka toimii ihan hienosti ilman mitään ongelmia. Nyt se on kuitenkin alkanut noin kerran päivässä ihan satunnaiseen aikaan piippaamaan kerran "tydyyy" äänen, vaikka en olisi sillä pessyt edes pyykkiä moneen päivään. Mistähän tuo voi johtua, onko kellään hajua? Ohjekirjassa ei tietenkään tämmöisestä lue mitään, enkä kovalla kuuklettelullakaan löytänyt selvää syytä tuolle. Pari päivää pidin virtajohtoa pois seinästä, vaan kun laitoin sen takaisin, äänimerkki palasi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennä nukkasihti?

Vierailija
2/8 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kyseessä on jokin virheilmoitus joka tarkoittaa että sinun pitäisi esimerkiksi putsata jokin osa joka on tukossa. Nukkasihdistä on hyvä aloittaa, mutta putsaa samalla tiivisteiden ympäriltä ja laita päälle joku tehohuuhteluohjelma. Googlaa ohjekirja laitteeseen ja katso mitkä kaikki asiat antavat virhehälytyksen äänen kanssa niin eiköhän selviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Täytyy kokeilla putsata tarkemmin ja joku teho-ohjelma pyöräyttää. Nukkasihdin olen putsannut, mutta sillä ei ollut vaikutusta asiaan. Mitään error merkkiä ei tule näyttöön, ja ohjekirjassa ei tosiaan tällaisesta ole mitään mainintaa. Ihme juttu kyllä, kun muuten toimii täysin normaalisti

Vierailija
4/8 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä koneen merkkiä/tyyppiä sitte kannata näissä kyselyissä mainita?

Vierailija
5/8 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jääkaappi piippaa vaativasti jos ovi auki. Mutta tietyssä kulmassa joskus ei.

Vierailija
6/8 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Täytyy kokeilla putsata tarkemmin ja joku teho-ohjelma pyöräyttää. Nukkasihdin olen putsannut, mutta sillä ei ollut vaikutusta asiaan. Mitään error merkkiä ei tule näyttöön, ja ohjekirjassa ei tosiaan tällaisesta ole mitään mainintaa. Ihme juttu kyllä, kun muuten toimii täysin normaalisti

Oletan, että se pesukone on ostettu suomalaisesta liikkeestä. Soittaisin sinne tai koneen merkkihuoltoon ja kysyisin äänimerkistä. Ap ei voi olla ainoa käyttäjä, jonka laite antaa merkkejä. 

Vierailija
7/8 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se peruttaa.

Vierailija
8/8 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitäpä ei kaikkea aina hoksaa tänne laittaa, ja voihan sitä tosiaan muidenkin merkkien koneet samalla lailla piipittää. Bosch-merkkinen on tämä minun laite

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi