Oletko tehnyt jotain seksuaalista kavereiden painostuksesta?
Onko kaverit painostaneet harrastamaan seksiä sen kuuman tyypin kanssa tai rohkaisseet lähettämään nudeja ihastukselle? Tai jotain muuta?
Kannattiko/kaduttiko?
Kommentit (8)
Olen ollut kerran sokkotreffeillä naisen kanssa, jonka kaveri oli ne järjestänyt sillä ajatuksella, sokkotreffikumppanini saisi munaa. Kaveri halusi sitten kuulla jälkeenpäin mehevät yksityiskohdat.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kerran sokkotreffeillä naisen kanssa, jonka kaveri oli ne järjestänyt sillä ajatuksella, sokkotreffikumppanini saisi munaa. Kaveri halusi sitten kuulla jälkeenpäin mehevät yksityiskohdat.
Kerro meillekin! Millainen kulli sillä miehellä oli!
Vierailija kirjoitti:
No tapahtuiko mitään?
Vähän painostin itse kaveriani osallistumaan kolmen kimppaan. Tottakai olisi voinut kieltäytyä, olimme kaikki kolme hyviä ystäviä. Sanoi, että onneksi ei kieltäytynyt vaikka aluksi epäröi.
t: nainen, joka sai sinä iltana kahta miespuolista ystäväänsä
Lasketaanko se kun kysyy kavereilta millainen tyyppi eräs mies on ja nämä utelee vähän ajan päästä jos ollaan sänkyhommissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tapahtuiko mitään?
Ei, koska tajusin homman juonen enkä antanut tälle järjestäneelle kaverille sitä iloa, että saisi mehustella jälkeenpäin yksityiskohdilla.
No pullonpyöritysleikissä näytin pilluni.
Seksikerhojumittaja kertoo kohta että seksiä on pakko harrastaa seksibileissä.