Lahna sängyssä? Oletko sinä vai kumppanisi?
Tunnistatko itsesi tai kumppanisi passiiviseksi osapuoleksi?
Mitä teet asialle vai teetkö mitään?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Eukko on lahna. Ei edes kakkosta anna. Saatikka että ottais mällit poskeen.
Älä vaan jätä eukkoasi, tuolla tyylillä voi olla vaikea uuttakaan saada.
Useimmiten olen, mutta miehen tahdosta. Hän haluaa sitoa minut sänkyyn x-asentoon, mikä kyllä on ihan kiihottavaa, mutta ei siinä paljon muuta voi tehdä, kuin olla"lahnana" ja nauttia orgasmeista jos niitä suodaan 🥰
En ole lahna. Olen pihtari. Pihtaan seksiä niin kauan, kunnes löytyy sopiva mies. Nuori, komea, seksikäs, hyvin varustettu, hyvä sängyssä, ja ottaa aina huomioon naisen nautinnon. Jos minä en saa orgasmia (mies ei osaa sormittaa kunnolla) niin mies ei saa minulta piparia.
Emäntä makaa sängyssä kännissä ja sanoo että pane nyt kun saat. Siinä sitten poljet kuin tulpatonta mopoa, rojut sisään ja nukkumaan. Tämä kerran kuukaudessa jos ei kelpaa niin sitten joutuu olemaan ilman. Viimeksi kun kieltäydyin oli vuosi omin käsin onneen.
Vierailija kirjoitti:
Emäntä makaa sängyssä kännissä ja sanoo että pane nyt kun saat. Siinä sitten poljet kuin tulpatonta mopoa, rojut sisään ja nukkumaan. Tämä kerran kuukaudessa jos ei kelpaa niin sitten joutuu olemaan ilman. Viimeksi kun kieltäydyin oli vuosi omin käsin onneen.
Ei kuulosta hyvältä. Olisiko teillä muutakin ongelmaa kuin seksinmäärä..? Mä en makaa koskaan sängyssä kännissä, eikä mun mies.
En ole lahna vaan pihtari. Opin juo nuorena, että naisen kannattaa pihdata. Mies ei ansaitse mitään "helppoa seksiä". Jos hän haluaa tyhjentää kassinsa, hän voi ostaa seksiä ammattilaiselta. Minä noudatan vanhaa (1800-luvun) tyylistä opaskirjaa. Siinä sanotaan, että avioliitossa miehelle riittää kun seksiä harrastetaan 1 - 2 kertaa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
En ole lahna vaan pihtari. Opin juo nuorena, että naisen kannattaa pihdata. Mies ei ansaitse mitään "helppoa seksiä". Jos hän haluaa tyhjentää kassinsa, hän voi ostaa seksiä ammattilaiselta. Minä noudatan vanhaa (1800-luvun) tyylistä opaskirjaa. Siinä sanotaan, että avioliitossa miehelle riittää kun seksiä harrastetaan 1 - 2 kertaa kuukaudessa.
No ompas ankeeta. Et taida itse nautti ollenkaan. Huh.
Meillä lähes jokapäivä, koska minä haluan, ja mieshän sitten haluaa myös, vaikkei jokakerta laukeakkaan, vuoskymmenten liitto jo takana ja aikuiset lapset.
Yli kahden kilon lahna kun läpsäisee kasseille niin voi pikkusen sattua.
Koska mies on hyvä lahnailija, oikein ykköstyyppi siitä!