Pelottaa nuo naapurien latausautot.
Kuka korvaa jos ne syttyy ja mun Yaris palaa poroksi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla kierrän autokatoksen ja irroitan sähköautojen latausjohdot. Ei ainakaan yöllä syty tulipaloa kun ihmiset nukkuu!
Kurja olis yöllä juosta sängystä ulos boksereissa kun autokatos loimuttaa teslan takia! Päivällä olisin sohvalla pleikkaa pelaamassa ja silloin verkkarit ja huppari päällä.
Onko kämppä kylmä? Kun ihan verkkarit ja huppari päällä vaikka sisällä.
Kai nyt kotona voi olla vaatteet päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla kierrän autokatoksen ja irroitan sähköautojen latausjohdot. Ei ainakaan yöllä syty tulipaloa kun ihmiset nukkuu!
Kurja olis yöllä juosta sängystä ulos boksereissa kun autokatos loimuttaa teslan takia! Päivällä olisin sohvalla pleikkaa pelaamassa ja silloin verkkarit ja huppari päällä.
Bensarotisko kun roihahtaa niin ei tarvitse juosta kun räjähtää koko paska kuten Joroisissa.
Satavarmasti oli dieselrotisko. Eikä dieselpolttoaine ihan helposti edes syty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty, se latausjohto lukittuu molemmista päistä (jos siis kyseessä oikea kotilaturi eikä se ns. hätälaturi jota ei kuuluisi jatkuvasti käyttääkään).
Mulla avain sähköpääkeskukseen mistä saan autokatoksen virrat katki. Mies on sähköasentaja ja taloyhtiön hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kämppä kylmä? Kun ihan verkkarit ja huppari päällä vaikka sisällä.
Kai nyt kotona voi olla vaatteet päällä?
Tarvittava määrä. Minä olen lähes aina t-paita+bokserikalsarit-asussa.
Suurin osa omistajista toivoo että palaisivat koska arvo on nolla