Aviomieheni on mahtava ihminen, mutta...
Minua suorastaan vituttaa se, että kun haukottelee, hänen sieraimensa laajentuvat valtavasti. Olen jopa harkinnut eroa sen takia koska en yksinkertaisesti kestä sitä.
No niin, nyt olen avautunut.
Kommentit (17)
Onhan tuo ihan valtava, megaluokan parisuhdwongelma. Ei mikään miehen hyvä puoli voi tietenkään korvata sitä,että haukotellessaan sieraimet reagoivat ilmaan. Mene äkkiä turvakotiin ja kyni tuo sikamies puille paljaille erossa! Olet uhri!
No nyt on harvinaisen typerä syy erota.
Tulee mieleen Ketonen & Myllyrinne -sketsiainesta tässä. Ketosen terapiassa Myllyrinne sieraimet 🕳🕳 aukosenaan. 😅 Ria Kataja tilittää, kuinka ei kestä.
Syynsä kullakin. Mä erosin, kun mies tunki nenäliinan sisässä sormensa nenäänsä niistämisen jälkeen ja pyöräytti sisuksen kuivaksi sormellaan, piereskellen sohvalla.
Ja sä ap et itse haukottele ollenkaan...
Minä en katsoisi tuollaista miestä sekuntiakaan.
Paina nuoli ylös jos tätä lukiessa haukottelit ja mietit miten sun sieraimet menee.
Avauduit kuin miehesi sieraimet 😂
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ihan valtava, megaluokan parisuhdwongelma. Ei mikään miehen hyvä puoli voi tietenkään korvata sitä,että haukotellessaan sieraimet reagoivat ilmaan. Mene äkkiä turvakotiin ja kyni tuo sikamies puille paljaille erossa! Olet uhri!
Taidat olla ap ja ap on provo!
Vierailija kirjoitti:
Vie se nenäleikkaukseen, heti.
Joo, ehdottomasti 4sti amputoitava nenä pois!
Osta isänpäivä lahjaksi nenäleikkaus. Tuo on tosi ärsyttävä ominaisuus, en tajua miksi joillain käy noin haukotellessa. Näkyy melkein aivot nenän kautta.
Normipoisto.