Suomalaisten naisten miesten iskemistaidot on huonot
Ihmettelen vaan miksi naiset on niin passiivisia täällä ja oottelee vaan miesten aloitteita eikä osaa flirttaillakaan. Miksi ei oo pilkettä silmäkulmassa ja jos mies menee puhumaan niin nakkelevat niskoja?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Mä iskin miehen 3 vuotta sitten. 🥰
Minäkin. Ja tänään tuli vuosi siitä kun irtisanoin sen palvelukset. Ei ole ikävä.
Me olemme edelleen parisuhteessa.
Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle miehen iskeminen on helppoa kuin veisi lapselta tikkarin!
Rintavako esiin, hieman kikattelua niin miehet ui liiveihin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi naiset yliarvioivat tasonsa.
Emme me yliarvioi. Me vain emme suostu vajoamaan niin alas että huolisimme sinut.
Näin on. Naiset ei mene alemmalle tasolle. Oman tason mies on sopiva.
Mikä saa naiset luulemaan että se alemman tason mies ei oikeasti voisi olla se paras valinta? Jos kuoren alle kätkeytyy helmi.91
Miksi miehille ei kelpaa alemman tason nainen? Hän voi olla se oikea.
Kaverit nauraa jos ottaa alemman tason naisen.
On sulla nolot kaverit.
Epälojaalit. Yrittävät tulla miehen ja hänen rakkaansa väliin. Mies on miehelle mies. (Sudet sentään pariutuu eliniäksi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen iskee miehen niin mies herkästi suostuu ja tyytyy. Mutta käytännössä on tyytymätön ja etsii kokoajan parempaa naista eli naisen ei kannata iskeä miestä koska silloin saa tyytyjä miehen
Tosiasia miehistä on, että ei ne ketään saa.
Joo, mutta jos joku sen iskee, niin miehen logiikka sanoo, että "vau, mähän olen aikamoinen saalis kun tuo nainen minut välttämättä halusi. Saisin siis varmasti paremmakin, joten pidän tässä hiljaisen haun koko ajan päällä, vaikka mukavuussyistä tässä nykyisessä suhteessa pysynkin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme me yliarvioi. Me vain emme suostu vajoamaan niin alas että huolisimme sinut.
Näin on. Naiset ei mene alemmalle tasolle. Oman tason mies on sopiva.
Mikä saa naiset luulemaan että se alemman tason mies ei oikeasti voisi olla se paras valinta? Jos kuoren alle kätkeytyy helmi.91
Jos kuoren alle kätkeytyy helmi, mies ei ole alemman tason mies.
En jaksa lähteä mitään miehiä pilkkeellä silmään iskemään ja syytehän siitä tulisi.
Eikähän nää nykymiehet muuta tee kuin vollottaa. Eivät osaa kiihottaa naista eivätkä panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö mies siis iskeä kun se työntää karvaista persvakoaan silmille ja örisee?
Hankkikaa henkselit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen iskee miehen niin mies herkästi suostuu ja tyytyy. Mutta käytännössä on tyytymätön ja etsii kokoajan parempaa naista eli naisen ei kannata iskeä miestä koska silloin saa tyytyjä miehen
Joo, mutta jos joku sen iskee, niin miehen logiikka sanoo, että "vau, mähän olen aikamoinen saalis kun tuo nainen minut välttämättä halusi. Saisin siis varmasti paremmakin, joten pidän tässä hiljaisen haun koko ajan päällä, vaikka mukavuussyistä tässä nykyisessä suhteessa pysynkin."
Ja sen haun ajan, noin 40 vuotta, jankuttavat vauva.fissä ettei kukaan hae heitä kotinurkasta nyhjäämästä.
Kyllä on voittamaton äly siinä.
Luomakunnan hammaskruunu. Mies o muovia nykyään. 2 x lohjennut.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Yleensä miehet menee mykäksi ja juoksee pakoon jos olen yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet eivät tee samaa? Taitaa olla ihan ihmisvika kyseessä. Peräkammarin Jarno himoaa instapimua, joka käyttää aikaa ja vaivaa ulkonäöstään huolehtimiseen. Huolehtiiko Jarno ulkonäöstään tai terveydestään? Ei. Onko hän rikas? Ei. Välittääkö Jarno instapimusta ihmisenä, jolla on oma tarinansa? Tuskin. Uskooko, että hän ansaitsee vähintään instapimun? Juu.
"instapimua joka käyttää aikaa ja vaivaa ulkonäöstään huolehtimiseen"
Kauhistuttaakin ajatus että ansaitsisin jostain syystä rangaistuksena instapimun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Yleensä miehet menee mykäksi ja juoksee pakoon jos olen yrittänyt.
Miksi yrität sitten nynnyjä aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi v i t t u! Ei ikinä mitään esiin.
Miehet torjuu mun aloitteet kun haluavat itse ne tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet torjuu mun aloitteet kun haluavat itse ne tehdä.
Tai sitten et ole vaan heidän tyyppiä. Kauniin naisen aloite olisi varmasti heille mieluinen. Kannattaa lähestyä vaan niitä oman tasoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenkin voi tehdä noin ja tyytyä siihen aloitteen tehneeseen.
Ymmärrän AP:n ajatuksen.
Nuo naisten iskuyritykset on olleet lähinnä kaameaa kuraa joista yksikään ei ole onnistunut.
On ollut kaikkea suorasta ehdottelemista (eräskin laittoi housut nilkkoihin ja vielä selvin päin) siihen nurkkapöydässä varovaiseen kurkkimiseen joka ei herätä kenessäkään kiinnostusta. Oikeastaan ainoa mallikas tapaus oli aikanaan kun rautakaupan myyjä, joka sattui samalla terassilla juttelemaan, totesi että nyt pitää mennä, lähti pois, kääntyi 50m päästä takaisin, totesi että tekisi mieli tavata uudelleen, antoi käyntikortin ja pyysi soittamaan. Noh, eipä sekään onnistunut kun hukkasin käyntikortin illan aikana.
Mutta onneksi nämä suomalaisten yritykset eivät kuitenkaan niin pahoja ole kuin britti naikkosten välienselvittely siitä kumpi minua saa yrittää (ja vielä ihan minun silmien alla). Niin hirveää vittuilua ja sättimistä toisilleen että oli pakko häipyä tilanteesta. Viikko piti niitäkin vielä katsella, pakettimatkalla kun oltiin ja kaiken kukkuraksi toinen yritti vielä sähköpostilla lähestyä jäljestä päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa.
Riippuu varmaankin naisesta ja riippuu miehestä. Jos mua ei mies kiinnosta, en tee mitään. Jos kiinnostaa, otan katsekontaktia ja juttelen. En kylläkään ole mikään kyläluuta ja vaadin mieheltä älykkyyttä ja tilannetajua, jotta juttu jatkuu. Etsin aitoa kumppania, en sänkypellejä.
Ja ap:n kirjoitustaidot on huonot. Otsikosta ei saa mitään tolkkua.