Suomalaisten naisten miesten iskemistaidot on huonot
Ihmettelen vaan miksi naiset on niin passiivisia täällä ja oottelee vaan miesten aloitteita eikä osaa flirttaillakaan. Miksi ei oo pilkettä silmäkulmassa ja jos mies menee puhumaan niin nakkelevat niskoja?
Kommentit (81)
Itse olen iskenyt miehen. Tosi lyhyen ja ujon. Olihan se onnellinen. Mutta sitten tuli siihen tulokseen että haluaakin paremman naisen (ilmeisesti kauniimman tai jonkin kinky tyypin)ja halusi erota.
Vuoden päästä se ujo mies soitteli että mentäisiinkö naimisiin. ilmeisesti ei löytynyt parempaa naista. Tai edes naista. No juna meni jo. En ruvennut enää säätämään sen ujon helmen kanssa. Löysin puheliaan ja rohkea miehen. En ole katunut.
Jos nainen iskee miehen niin mies herkästi suostuu ja tyytyy. Mutta käytännössä on tyytymätön ja etsii kokoajan parempaa naista eli naisen ei kannata iskeä miestä koska silloin saa tyytyjä miehen
Naisten miehet? Tarkoitatko miesten miehiä? Ne harvemmin iskee naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi naiset yliarvioivat tasonsa.
Emme me yliarvioi. Me vain emme suostu vajoamaan niin alas että huolisimme sinut.
Näin on. Naiset ei mene alemmalle tasolle. Oman tason mies on sopiva.
Mikä saa naiset luulemaan että se alemman tason mies ei oikeasti voisi olla se paras valinta? Jos kuoren alle kätkeytyy helmi.91
Mikä saa miehet luulemaan että se ruma nainen ei oikeasti voisi olla se paras valinta? Jos kuoren alle kätkeytyy helmi?
Kyllä itse ainakin tähän uskon. Tosin oman kokemuksen mukaan rumat naiset ovat tosi usein joko huono itsetuntoisia tai sitten katkeria. Poikkeuksiakin löytyy ja on tullut tapailtuakin yhtä tälläistä naista. Aikasemmin tullut tapailua ulkoisesti aikalailla oman tasoisia naisia, mutta tottakai annan mahdollisuuden ns. Rumillekkin naisille jos ovat hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tätä itte halus.
Meetoo
Ja kuka nainen tässä valittaa? Miehet tällä palstalla ruikuttavat aamusta iltaan, eivät naiset.
Mikään ei ole helpompaa kuin miehen iskeminen, jos suunnilleen kuka vain kelpaa. Mutta kun ei kiinnosta. Nainen tarvitsee miestä yhtä paljon kuin kala polkupyörää. Suurin osa miehistä on tylsiä, laiskoja kotitöissä ja huonoja sängyssä. Miksi sellaisen ottaisi riesakseen sohvalle pieremään ja sotkemaan kotiaan?
Minua on ainakin syytelty iskemisyrityksestä parikin kertaa, kun sanoin pari sanaa ruoasta samalla kurssilla olevalle miehelle. Tämä kailotti kovaa, että heti yritetään iskeä. Pakenin sitten toiselle puolelle salia lounaani kanssa. Toisella kertaa kysyin joltain mieheltä vain, missä kahvimaito on. Työkaveri väitti minun yrittävät iskeä tätä. Eräässä tilaisuudessa keskustelin kohteliaasti vieressä olevan miehen kanssa, ja tämän vaimo alkoi tuijottaa murhaavasti. Jos joku mukava mies sattuu katselemaan minua kiinnostuneena, en sitten uskalla kuin vilkaista tätä nopeasti. Onneksi en osaa flirttailla, ujostelenkin vain. Naisen pitää varmaan olla aina varovainen, ettei tule väärinkäsityksiä.
Et näköjään ole tavannu naisia, jotka lähettää vihjailevia kuvia ystävänpäivänä. Näitä naisia on paljo. Ystävän päivä, mikä ihana tekosyy.
Passiivisia "Täällä"? Vauvapalstalla? Olet ehkä ymmärtänyt nettideittailun vähän väärin.
Vierailija kirjoitti:
Passiivisia "Täällä"? Vauvapalstalla? Olet ehkä ymmärtänyt nettideittailun vähän väärin.
Ei kun kaikkialla. Tinderissä, opiskelupaikoissa,töissä, kadulla. Nainen korkrintaan vilkuilee mutta ei tee mitään.
Kyllä me osataan iskeä kun löytyy HYVÄ mies. Se että sinua ei isketä kertoo sinusta paljon.
Oon niin huono laulaja ettei mulla ole iskelmätaitojakaan.
Köhöm. Naisen ei kuulu iskeä miestä. Ainakin itse tapaamani miehet hoitavat homman ennen kuin ehdin itse tehdä yhtään mitään. Vain prinsessamiehet odottavat naisen tulevan iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Se on yleistä hupia naisten keskuudessa nauraa miesten iskuyrityksille. Mutta se johtuu siitä että he eivät itse tee niitä. Silloin harvoin kun tekevät, voin vakuuttaa että ne ovat vielä kömpelömpiä kuin miesten yritykset. Ei tosin sillä mitään väliä ole. Jos toista kiinnostaa niin ei sillä kauheasti väliä ole miten nerokas se lähestyminen on.
Jos ja kun tässä maassa ihmisten käytöstavat on jotain kauhean ja järkyttävän väliltä, niin turha odottaa mitään kovin ihastuttavaa iskuyrityksiltäkään.
Aina olen saanut, kun olen iskenyt. Puolisoa ei sillä tavalla kannata ottaa, sillä nousee pissa hattuun ja alkaa hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme me yliarvioi. Me vain emme suostu vajoamaan niin alas että huolisimme sinut.
Mikä saa naiset luulemaan että se alemman tason mies ei oikeasti voisi olla se paras valinta? Jos kuoren alle kätkeytyy helmi.91
Miksi miehille ei kelpaa alemman tason nainen? Hän voi olla se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille ei kelpaa alemman tason nainen? Hän voi olla se oikea.
Kaverit nauraa jos ottaa alemman tason naisen.
Mikä saa miehet luulemaan että se ruma nainen ei oikeasti voisi olla se paras valinta? Jos kuoren alle kätkeytyy helmi?