Lue jos uskallat,sillä tulet tuntemaan totuuden, etkä voi enää puolustautua
Alustukseksi kerron hieman (Saulista) joka myöhemmin nimettiin Paavaliksi, todistaen hänet oikeaksi Jeesuksen lähettämäksi apostoliksi.(Raamattu todistaa)
Apostolien teot 9:15 Herra (Jeesus )sanoi Paavalista: "Minä olen valinnut hänet aseekseni,tunnustamaan nimeäni"... Apostolien teot 13:2: Pyhä henki sanoi" Erottakaa Barnabas ja Saul (Paavali)minun työhöni johon minä olen heidät kutsunut." ..Näin Pyhä henki lähetti heidät julistamaan totuutta.Jeesus itse lähetti Paavalin.
Jeesus sanoi "Joka ottaa vastaa hänet jonka minä lähetän ottaa vastaan minut,ja joka ottaa vastaan minut, ottaa vastaan Jumalan."Tämä tarkoitaa Paavalin sana = Jumalan Sana .Jos Jeesusta on uskominen.
Paavalin kirje Roomalaisille 1:18-32
Ettei tästä tule superpitkä kerron tämän tiivistetysti,lukekaa ja tutkikaa itse kukin Raamatusta tämä kohta.
"Ihmiset kuvittelevat olevansa viisaita,mutta ovat tulleet tyhmiksi.He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen. Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät mielihalujensa valtaan sellaiseen saastaisuuteen, että he keskinäisissä suhteissaan häpäisevät oman ruumiinsa.Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojensa valtaan.
- Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen. -- -----Miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan.Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan.
Vaikka he tietävät Jumalan säätäneen niin,että näin käyttäytyvät ansaitsevat kuoleman,he toimivat itse näin, vieläpä osoittavat hyväksymisensä , kun muut tekevät samoin. "
Jeesus sanoi,ettei Hän tullut yhtäkään lakia ( huom! mukaan lukien kaikki Mooseksen lait)poistamaan.Niihin kuuluu myös tämä Jumalan laki jonka Mooses sai Jumalalta." Miesten kanssa makaavat miehet ovat Jumalalle kauhistus"
Syntiset teot eivät muutu hyviksi vaikka kirkko siunaisi ne avioliitolla.Kirkolla ei ole valtuutta siunata mitään vastoin Jumalan tahtoa.Se on antikristuksen eli eksytyksen henki, joka tällaista voi "siunata".
Kyllähän jokaisen tervehenkisen oma järkikin sen sanoo,ettei tuollainen luonnoton ,sairas elämäntapa ole Jumalasta eikä Jumalan tahdon mukaista.
Tämä voi kuullostaa tuomitsemiselta, mutta ei.En tuomitse, ja tiedän ettei minulla ole lupaa tuomita .Haluan vain opettaa totuutta ,jotta ihmiset tulisivat todellisen rakkauden tuntemaan.Sillä eksytyksen henki on voimissaan tällä hetkellä jopa uskovaisten parissa.
Tutkikaa Uutta testamenttia,ettei eksytys pääse vaikuttamaan teihin.Ottakaa tämä vakavasti,sillä toisten eksyttäminen synnin tielle on vakava asia.Älkää opettako vihollisen oppia, joka näyttää rakkaudelliselta ihmisen oman vajavaisen viisauden vuoksi.Uskokaa Jumalan Sanaa,ettette eksy.
-Kaikella rakkaudella yksi eksytyksestä totuuteen löytänyt Jeesuksen opetuslapsi