Tarvittiin tutkimus siihen että äidit hoitavat vauvoja öisin enemmän kuin isät 🤣
Veikkaan että 99% ihmisistä tietäisi tämän ilman tutkimusta. Äideillä kun on tissit, isillä ei ja vauvat haluavat maitoa myös öisin. Lisäksi isät käyvät useimmiten päivisin töissä, kun äidit ovat hoitovapaalla, jolloin isät eivät voi valvoa öisin.
Miten musta tuntuu että nyt on taas haaskattu veronmaksajien rahoja aivan turhaan.
Kommentit (12)
Tämä on relevanttia sen vuoksi että vanhemmuuslainsäädäntö on nykyään sukupuoleton. Täytyy kirjaimellisesti todistaa vauvanryöstäjille, että miehet eivät hoida tai voi hoitaa vauvoja.
Rakenteellinen naisviha valitettavasti on aiheuttanut tämänkin
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei ollut yksityinen tai ulkomainen tutkimus
Jos olisit lukenut jutun tietäisit etkä luulisi.
Miksi tosiaan tehdä nollatutkimusta? Lukematta siis ajattelin, tiedä vaikka olisi joku uusi hieno johtopäätös tuloksena.
#
venäjän vauva vastaista propagandaa
#
Mies ei voi imettää ja jos äiti ei imetä öisin vähenee Maidon tuotanto ja lopulta lakkaa.
Vain nainen voi imettää lasta. Lapset heräävät öisin syömään, etenkin kasvuspurttien aikana. Maailman terveysjärjestö (WHO) suosittelee kuuden kuukauden täysimetystä. WHO suosittaa imetyksen jatkamista kahden vuoden ikään asti kiinteiden ruokien rinnalla.
https://www.libero.fi/sinun-vaiheesi/artikkelit/vauva--/kuinka-usein-ja…
Imetetyt lapset itkevät vähemmän ja ovat tyytyväisempiä. Imetetyillä lapsilla esiintyy vähemmän tulehdussairauksia, kuten korvatulehduksia, suolistotulehduksia, ripulia, alahengitystietulehduksia ja virtsatulehduksia. Terveysvaikutus näkyy myös myöhemmin siten, että se vähentää lapsuusiän lihavuutta ja vaikuttaa myönteisesti veren rasva-arvoihin, joilla taas on merkitystä sydän- ja verisuonisairauksien ilmenemisessä. Vaikutusta on todennäköisesti myös atooppiseen ihottumaan, astmaan ja mahdollisesti lapsuus- ja aikuistyypin diabetekseen, Crohnin tautiin ja keliakian puhkeamiseen.
Vanhemman terveyshyödyistä on heti nähtävissä verenpaineen ja pulssin aleneminen, joka johtuu ihokosketuksen ja oksitosiinihormonin vaikutuksesta imetyksen aikana. Oksitosiinihormoni vähentää synnytyksen jälkeistä verenvuotoa kohdun seinämässä sekä pienentää kohtutulehdusriskiä. Imetys, varsinkin yli 6 kuukautta jatkunut imetys, vähentää vanhemman riskiä sairastua rintasyöpään ja munasarjasyöpään ennen vaihdevuosia. Imetys vähentää myös naisen riskiä sairastua osteoporoosiin vaihdevuosien jälkeen. Painonhallinnan kannalta imetys kuluttaa vanhemman perusaineenvaihdunnan lisäksi energiaa noin 600 kcal /vrk, joten pitkään jatkuessaan imetys tukee painonhallintaa, mikä edelleen vähentää tyypin 1 diabeetikolla insuliinin tarvetta ja ehkäisee tyypin 2 diabeteksen puhkeamista.
https://rinnalla.fi/imetystietoa/
Imetyksellä korkeampi älykkyysosamäärä
Espanjalaistutkijat tarkastelivat 613 pojan ja tytön tietoja. Lasten älykkyysosamäärä ja yleisiä kognitiivisia ja kykyjä testattiin. Tutkimuksessa otettiin huomioon myös edellä mainitut tekijät.
Tutkijat päättelivät, että imetyksestä on pitkäaikaisia kognitiivisia hyötyjä.
Paremmat älylliset kyvyt. Tutkijat korostavat, että lapsilla, joita imetettiin pitkään, oli korkeampi älykkyysosamäärä verrattuna lapsiin, joita ei ollut imetetty.
https://tieku.fi/ihminen/kahdeksan-kuukauden-imetys-voi-antaa-lapselle-…
Siksi on hyvin tärkeää, että äiti herää öisin imettämään lastaan. Mies ei voi imettää ja jos äiti ei imetä öisin vähenee Maidon tuotanto ja lopulta lakkaa.
"Isälle maksettiin työstä, ja minulle maksettiin tavallaan siitä, että olin kotona ja hoidin lapsia, 35-vuotias äiti kuvailee tutkimuksessa." Mitäs tälle mammalle siitä sitten muka maksettiin? Hohhoi.
Vierailija kirjoitti:
"Isälle maksettiin työstä, ja minulle maksettiin tavallaan siitä, että olin kotona ja hoidin lapsia, 35-vuotias äiti kuvailee tutkimuksessa." Mitäs tälle mammalle siitä sitten muka maksettiin? Hohhoi.
No sai olla kotona. Maksettiin aikaa lapsen kanssa
Ymmärrätte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sai olla kotona. Maksettiin aikaa lapsen kanssa
Ymmärrätte
Itse en ainakaan ymmärrä. No, töissä pääsee kyllä helpommalla kuin kotona lasten kanssa. Ihmekös miehet ei halua pitää isyysvapaitaan...
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylän yliopistossa tehty tutkimus. Ei näytä olevan rahasta pulaa, kun sitä riittää turhiin tutkimuksiin.
Seuraavaksi tutkimaan kummat kärsii enemmän raskausajan komplikaatioista. Biologiset raskaana olevat naiset vain biologiset raskaana olevat miehet.
Otto Suihi