Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylireagoinko, mies katsoi toista naista

Vierailija
31.10.2025 |

Huomasin tämän ja aloin kiljumaan. Löin miestä, ja itkin vuolaasti.

Sitten heitin lasin toista naista kohti. 

Silloin peili hajosi. Mieheni olikin katsonut minun peilikuvaani. Olin hiukan hämilläni. Mies katsoi minua ja lähti pois. Huusin hänen peräänsä muttei hän kuunnellut.

Lähtikö hän jonkun toisen luo? Onko mieheni pettäjäsika? Itken yksin makuuhuoneessa ja odotan että mieheni tulee pyytämään anteeksi kun lähti muualle eikä lohduta minua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään. Ihan normaalia käytöstä.

Vierailija
2/5 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on dietillä, voi silti katsella ruokalistaa.

Vierailija
4/5 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias, nk. statusmiehen kanssa naimisissa oleva akateeminen nainen ja saan jatkuvasti treffipyyntöjä hyvännäköisiltä, korkeakoulutetuilta ja hyvännäköisiltä miehiltä.

Olen joitain kymmeniä kertoja mennytkin kahville, lounaalle, lenkille yms. näiden kanssa. Saanut myös suht. kalliita lahjoja. Vähän vaikea tilanne, kun ihan hyvä parisuhde kuitenkin.

Vierailija
5/5 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47-vuotias, nk. statusmiehen kanssa naimisissa oleva akateeminen nainen ja saan jatkuvasti treffipyyntöjä hyvännäköisiltä, korkeakoulutetuilta ja hyvännäköisiltä miehiltä.

Olen joitain kymmeniä kertoja mennytkin kahville, lounaalle, lenkille yms. näiden kanssa. Saanut myös suht. kalliita lahjoja. Vähän vaikea tilanne, kun ihan hyvä parisuhde kuitenkin.

* hyvännäköisiltä ja hyvätuloisilta